Pop-up in vintage

Natuurlijk zullen jullie begrijpen dat ik wel even uit wilde proberen hoe de Dutch Doobadoo pop-up mal in een vintage uitvoering uit de verf komt.

Ik denk dat dat prima gelukt is .....maar oordelen jullie maar zelf zou ik zeggen....


Alles is wel aanwezig toch??? Romantiek ten top......ik houd hier toch zo van.....


Het lieve plaatje is wel een beetje naar achteren maar zéker niet uit het zicht......dat zou zonde zijn.


Nog een beter zicht op de bovenste rand bloemen, wondgaas, witte besjes en de mooie stans die ik van mijn hobbyvriendinnetje kreeg......

Nu weer over tot een ander modelletje maar ik denk zomaar dat deze nog wel eens langs gaat komen.

Tot ziens weer hier op mijn blog....liefs van Plony.

Challenges:
http://www.southerngirlschallenge.blogspot.nl/
http://craftingbydesigns.blogspot.nl/
http://noordesign-uk.blogspot.co.uk/2016/01/challenge-14-anything-goes.html

Reacties

  1. Wow, ik ben fan hoor...:-), echt SCHITTEREND!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow amazing Plony stunning detail.
    Hugs Julie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje Plony...prachtig modelletje...en zo schattig met al die kantjes....SCHITTEREND weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog zo'n bjoetie Plony. Wat me heel erg op valt is het witte ronden frame voor de mooie bloemen. Dat geeft een prachtig 3D effect. top gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow this is Stunning Plony, I love everything about it!!
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een beauty hier mag je wel heel trots op zijn.Gr,Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig hoor!je kan er geen genoeg van krijgen ha ha!
    Zo zie je maar wat je allemaal met een ei kan doen:-):-):-)
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is je zeker weer gelukt prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig hoor een echte Plony kaart met lekker veel bloemetjes en frutsels.
    Fijn weekend Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is gewoon een kunstwerkje.
    Prachtig Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihihi, nou daar snap ik niks van!! Jij en vintage?? Haha, nee hoor, tuurlijk helemaal des Plonys. Prachtig gemaakt en alles zit erop eraan, zulke mooie details. Je blijft kijken.
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie romantische vintagekaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A gorgeous dimensional card, so many pretty details.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit weer een beeldige en echte Plony creatie, vol mooie en romantische details.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent niet te houwen met je pop-up haha Deze is ook al zo prachtig geworden!
    En je weet ik hou er ook zo van...lekker wat te zien!!!
    Fijn weekend verder! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a sweet card, Plony! Thank you for joining us at the Noor! Design UK challenge with it. We hope to see you joining us again next month and wish you luck for the prize drawing.
    Hugs, Karina
    DT member Noor! Design UK

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi plony, wat een mooie creatie weer. Je hebt hem wel aangemeld bij anmacreatief, maar je linkt niet naar ons blog in je bericht. Als je nog even tijd hebt .... groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze kaart doet ook niet mee Helen hahaha.....de kaart die wél meedoet is gelinkt hoor.
      xxx Plony

      Verwijderen
  19. Gorgeous Card. I love what you did with the die.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje