Honey Bee

Goedemorgen ....hier zijn we weer en deze keer heb ik weer een kaartje met een digitale afbeelding van Crafts&Me.
Ik heb van Teresa Honey Bee gekregen om in te kleuren en je kunt deze afbeelding >>>Hier vinden.
Het is een digi van Jeremiah Ketner en dit is er weer 1 die goed bij mijn vintage-style past....Kijk maar wat ik er van gemaakt heb....


Een beetje vintage/shabby chic vinden jullie niet???
Weer een langwerpige kaart en ik ga dat toch steeds meer maken ....je kunt hem zo groot maken als je zelf wilt en er kan zo lekker veel op geplakt worden....hahahahaha....


Grappig is die bijen-ketting om haar nek.....geeft ook een zomers tintje met de bloemen erbij....


Ik hoop dat jullie weer hebben genoten van deze dagelijkse inspiratie.......
Het is best lastig denk ik nu het mooi weer is om te bloggen maar ik ben dankbaar voor elke reactie die hier wordt achter gelaten hoor. Op FB krijg ik er veel meer maar hier is het toch altijd nog leuker om te lezen wat jullie schrijven. Nogmaals dankjewel daarvoor.

Dan wens ik iedereen een heerlijke dag en graag tot de volgende blogpost.
xxx Plony

Challenges:
http://aurorawingschallenge.blogspot.nl/
http://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.nl/
http://ooh-la-la-creationschallenges.blogspot.nl/
http://craftingwhenwecanchallenges.blogspot.nl/

Reacties

  1. Super mooi weer deze kaart weer een lust voor het oog, fijne dag nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das weer een mooierd Plony .
    Geweldige afbeelding ook
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my...this is so beautiful! I love the bee necklace and all the flowers you added. Thanks for playing along with us at CWWC and good luck. Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's me again. Thanks for playing along with us at LTSCB also. Have a blessed day. Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning card, fabulous image and gorgeous card design. Thank you for sharing with us at Ooh La La. Jennifer DT member x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig gaat niet alles via face book, en idd. dit is veel leuker!
    Het is weer zo beeldig allemaal, ik geniet altijd...lekker veel te zien Plony! en.... vintage....prachtig! Ik vind het juist heerlijk om buiten op de tablet te bloggen en ook buiten aan de freubel voor zover dat gaat!
    Geniet van de mooie dagen nog, liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig gaat niet alles via face book, en idd. dit is veel leuker!
    Het is weer zo beeldig allemaal, ik geniet altijd...lekker veel te zien Plony! en.... vintage....prachtig! Ik vind het juist heerlijk om buiten op de tablet te bloggen en ook buiten aan de freubel voor zover dat gaat!
    Geniet van de mooie dagen nog, liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Plony, this is beautiful! Gorgeous coloring on the sweet image and I love the way you've framed her. Such fabulous embellishments! Thanks so much for joining our "Vintage" challenge at Aurora Wings. xxD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Plony, práchtig ingekleurd en mooi gedecoreerd. Ik vind dat je altijd zulke mooie speciale kantjes hebt, deze is ook weer zo mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful colouring and card design. Thanks for joining us over at OLL, Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Plony....en die leuke digi weer schitterend ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel bijzonder! Mooie digi en je hebt geweldig mooi gekleurd!
    Ik vind het wel wat shabby chic, inderdaad.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful project such great details! Thanks for playing at Crafting When We Can!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is really a lovely card!! I love all your soft accents and the lace peeking out!! Beautiful job! Thanks for playing at Aurora Wings!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje