Summer at LHOSM

Goedemorgen.....

Allereerst wil ik alle moeders onder ons een hele fijne moederdag wensen en ik hoop dat jullie kunnen genieten van het samenzijn met de kinderen....en misschien wel kleinkinderen.

Ik wil graag een kaartje laten zien vandaag wat gemaakt is als reminder voor de challenge van http://lovely-haenglar-only.blogspot.nl/.
Sponsor http://www.liveandlovecrafts.com/ zorgt er weer voor dat het extra aantrekkelijk is om mee te doen aan de challenge en om daar iets leuks te mogen uitkiezen moet je een winnende kaart maken met als thema : SUMMER.

Ik heb het volgende DT-kaartje gemaakt.......


Tilda zit heerlijk in het gras....ze heeft poes Minoes ook bij zich en even geleden heeft ze mooie bloemen geplukt.....Heerlijk in de zomerzon.....Dit past helemaal bij de heerlijke zonnige dagen waarvan wij nu ook mogen genieten. Heerlijk dat buitenleven gevoel....daar waren we aan toe.


Kantje, bloemen, wondgaas, parels....het is allemaal bekend materiaal op mijn kaarten....
Ik plak wat af op zo'n kaartje hahaha.....


Ik hoop dat jullie het weer leuk gevonden hebben......
Dan hoop ik jullie weer snel terug te zien en wens ik iedereen voor nu heeeeel veel plezier in het zonnetje....geniet!
xxx Plony


Challenges:
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://allaboutmagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/
http://craftheaven-shop.blogspot.nl/
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/

Reacties

  1. Wat een pracht van een kaart! Zulke mooie kleuren weer en de details zijn ook allemaal zooooo leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en wat is je houten frame mooi zeg, jij fijne moederdag.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart waar weer van alles op te zien valt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijf jij maar van alles plakken op je kaartje hoor, hihi dan hebben wij lekker veel om te kijken! Het is een beeldig kaartje geworden Plony!!!
    Heb je ook een leuke Moederdag gehad met alle kinders en kleintjes?....genieten hè!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje en juist leuk hoor dat je er van alles op plakt,dan is er lekker veel te bekijken.Ik vind de vlindertjes ook op een leuke manier geplakt zo!Fijne dag en groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card honey, loving your chipboard frame around your stunning image. So beautifully coloured and such a well designed and balanced card! A feast for the eyes!!! Your papers, flowers and card stand are lovely and your little critters are so cute!!! A beautiful piece of work!!! Big Cuddles Jay xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Plony, mooie vorm en dat kleine katje is wel een heel grappig detail met zijn kleine oogjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een prachtige kaart Plony!
    Mooie kleurtjes, geweldige details! Het klopt alllemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, another beautiful work of art. Gorgeous card, Plony. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje