Zomerdag.....

Hallo allemaal.....

Hebben jullie ook zo genoten van deze heerlijke zondag.
Ik denk dat ik wel zo'n beetje de hele dag buiten ben geweest....mét man en hond....een haakwerkje en een natje en een droogje hahahaha.
Wat heerlijk.....
De afgelopen week was mijn kaartenmaak-inspiratie heeeel ver te zoeken maar het zonnetje van vandaag gaf me weer wat inspiratie....Ik had nog een afdrukje ingekleurd liggen en daarmee heb ik het volgende kaartje gemaakt....


Vol met zomerse bloemetjes en met vlindertjes......en niet te vergeten de 2 poezen die zich ook een beetje mooi hebben uitgedost voor Tilda die er geweldig mooi uitziet met haar prachtige jurk.....


Leuk met kant, roosjeskant, frantage....de hele mikmak hahahaha.....


Heerlijk dat er weer eens iets vanzélf uit mijn handen kwam....niets voor mij zo'n hobby-dip maar ik denk dat ik écht aan de zomer toe ben.....Lekker buiten zijn, buiten eten.....gewoon......genieten.

Dankjewel voor jullie bezoekje aan mijn blog en......ik hoop....tot snel.
Liefs van Plony

Challenges:

http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://pennyblackatallsorts.blogspot.nl/
http://craftycalendarchallenge.blogspot.nl/
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/
http://thecraftyaddicts.blogspot.nl/

Reacties

  1. Hallo Plony
    Je bent niet de enigste hoor meis, ik worstel ook met een kaartendip en ik heb er zo geen zin in.
    Aan jou kaart is het niet te zien hoor, hij is zoals altijd weer beeldschoon, prachtig gekleurd en leuke frutseltjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Plony,i like the sweet image and all the flowers
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Plony!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien doet dat zonnetje je goed. het is weer een prachtig plaatje(kaartje) geworden. niet alleen Tilda straalt, maar alles wat ik zie straalt. Ik zeg je bent weer goed bezig.

    Liefsss Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooierd, heel lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    Het lijkt wel of we iedere week één prachtige dag hebben, want voor de rest is het toch wel zuinig weer deze zomer hè! Des te meer moeten we genieten buiten zodra het kan! En een knutsel dip daar is niets van te zien hoor, ook je vorige kaartjes niet! Maar snap wat je bedoel, soms lukt het gewoon niet en ben je maar aan het schuiven en bedenken wat er bij elkaar past, hihi Dit is een hartstikke leuke fleurige zomerse kaart, prachtig gedaan! Fijne week!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje is dit Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is adorable Plony! Love your colouring and perfect design.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Plony,heb ook wel eens zo'n dip gelukkig gaat die altijd weer snel over.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a gorgeous card! I love that sweet image and the beautiful flowers! Thanks so much for joining us at Fussy and Fancy.
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A gorgeous card, it is a sweet image and the colours are lovely.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart en details.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a lovely card - love all the details :)
    Hugs
    Pialine x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is je kaart Plony, de inspiratie komt alweer terug zie ik.'
    Supers hoor.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer een heel beeldig kaartje waar ik weer prachtige kant op ontdek ... Het stempeltje is weer super mooi ingekleurd en dan de frantage erbij ... heel knap ...
    Je een lekker zonnetje hebben wij toch allemaal nodig hoor dus als het er is ... oeps ... genieten maar ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card Plony. I just love your style. Many thanks too for sharing at Fussy & Fancy and good luck with the challenge. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony ,
    Hier is het ook van dat een natje en een droogje iedere dag ...
    Plony wat een schitterende kaart heb je gemaakt heel lief stempeltje mooi ingekleurd alles past weer perfect .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoihoi Plony,

    Wat een prachtige zomerkaart, heerlijk om bij weg te dromen
    in de zon.............

    heb gelijk de rest ook bekeken en ik vind ze prachtig!!

    leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very cute & chic card. Thank for playing with us at Fussy & Fancy challenge.
    Nathalie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A beautiful card.
    Thank you for sharing your lovely wrk with us at Penny black and More this month.

    Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card, Plony. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lovely card, beautiful details,
    Thank you for sharing at Penny Black & More's July challenge and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje