Alles mag......

Goedemorgen allemaal.....

Een nieuwe maand heeft zijn intrede weer gedaan.....augustus alweer...
Vandaag starten we met een nieuwe challenge bij Paradise of Stamps en het thema is....alles mag.

Dat moet toch niet moeilijk zijn zou ik zeggen.

Ik heb een voorbeeldkaartje gemaakt en daarbij gekozen voor een magnolia-stempel.....
want natuurlijk moet je wél een stempel of digi gebruiken op je kaart.

Dit is hem geworden.....


Lekker zomers......Tilda in de tuin....maar ze ziet er nog wel heeeeeel schoon uit...Ik denk niet dat ze al veel heeft gedaan hahahaha....
Ik heb deze keer paars/lila tinten aangehouden....ik vind het zo'n zomers gevoel geven deze kleur...lief en vrolijk.


Heerlijk zo'n alles mag thema....dan kun je gewoon even doen wat je zelf wilt.....is soms best eens lekker en zeker in de zomermaanden is dit ontspannend werken. Het tempo ligt toch al beduidend lager dan anders en als je dan ook nog iets moeilijks moet gaan maken dan zou je bijna de pijp aan Maarten geven hihihi....
Dat hoeft dus nu niet hè.....dus lekker meedoen.


Je hebt de hele maand de tijd om iets te stempelen en in te kleuren en om er dan ook nog iets leuks mee te maken.
Ik zeg DOEN....

We zien jullie graag bij Paradise of Stamps.
Liefs van Plony


Challenges:
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://alphabetchallengeblog.blogspot.nl/
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/
http://trimmiescraftchallenge.blogspot.nl/
http://cuttlebugmania.blogspot.nl/ : snij en embosmal 6002/0356 Joy crafts

Reacties

  1. Ha die Plony.
    Ik vind je kaart schitterend, de kleueren, o daar ben ik toch zo gek op, leuke frutseltjes erbij, mooie ingekleurde Magnolia, kortom een beeldschone kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tis weer een schatje hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik val wel in herhalen maar het is terug een beauty van een kaartje ... Prachtig van kleur en dan weer ... die geweldig mooie kant ... ! Prachtig !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles is weer prachtig bij elkaar gezocht en je kaart natuurlijk beeldig met al dat moois! De frantage is super mooi op de afbeelding en alles glanst zo mooi! Ik vind dat je tempo evengoed nog hoog ligt, hihi. Augustus alweer en wat zul je uitkijken naar weer een baby wonder!!! Fijne dag verder....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, we hebben net samen een uur in de tuin gewerkt en ik kan je verzekeren dat je er dan niet zo schoon uitziet! Maar je kaartje.... ja dat is wonderschoon!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful Tilda, she looks so sweet, lovely colours and layers,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card, Plony. Love this adorable Tilda. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card - thanks for joining us at the Alphabet Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super sweet and adorable card with such beautiful details! Thank you for joining our challenge at Fussy and Fancy!
    Diand FAF DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card Plony. Love the colours and beautiful detail. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje