Baby-kaart.....

Hallo lieve allemaal,

Wij hadden een heerlijke 1e kerstdag waarin we hebben genoten met z'n allen....kinderen en kleinkinderen...wat een feest...
Druk... maar zo fijn om opnieuw met elkaar kerst te mogen vieren...

Vandaag hebben we heerlijk met z'n tweetjes doorgebracht....en niet te vergeten...met onze Lizzy....die was ook blij dat ze even kon bijkomen hihihi.
Ik heb lekker wat gefreubeld vandaag....aan de DT-opdrachten en ook nog een babykaartje...
Ik maak ze heeel erg graag en met de schattige plaatjes van Syta kun je eigenlijk geen lelijk kaartje maken....zo écht baby...heerlijk....


Ik heb er een hangertje van gemaakt....vind dat zélf altijd zo leuk....makkelijk om het dan een mooi plaatsje te geven.


Lekker roze...écht voor een meisje.....en ook de extraatjes op de kaart zijn daar bij aangepast....Lieve kleine schoentjes...wie weet wordt het wel een kleine ballet danseres....


De hele kleine lijstjes heb ik inmiddels op verschillende kaarten gebruikt...Die hadden ze bij de action. Het is altijd weer een verrassing wat je daar tegenkomt....Ik ga altijd graag even neuzen hihihi.

Dit was het weer....een hele fijne avond nog allemaal en graag weer tot snel.
Liefs van Plony


Challenges:
http://craft-deebowz.blogspot.nl/p/challenge.html
https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.nl/
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2016/12/anmacreatief-challenge-63-december-2016.html
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/2016/12/challenge-31.html

Reacties

  1. Prachtige kaart Plony en die schoentjes zijn zo schattig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Tjonge je hebt je dag weer goed besteed,
    wat een prachtige kaart weer ☺

    Hele mooie feestdagen met veel warmte en gezelligheid
    en een heel fijn en creatief 2017 !

    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heerlijk babykaartje Plony...weer zulke schitterende details erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Plony dat heb je weer geweldig mooi gedaan. Super hoor en op en top schattig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige creatie! Heerlijk al dat roze.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje, Grt Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    Prachtig lief babykaartje/hanger.
    Een fijne kerst gehad lees ik.
    Ja bij de action hebben ze echt leuke spulletjes. Had ze ook mee gebracht.
    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog...ik ga het wlvc missen hoor, maar begrijp maar al te goed waarom je ermee gaat stoppen!
    Want tja heb immers samen met Gerie ook een challenge blog waar heel veel bij komt kijken!!!
    ik wens je samen met je gezin waar Lizzy natuurlijk ook bij hoort een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2017!
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt mooi! hele fijne feestdagen Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superlieve kaart is dit! Gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Really nice love the embelishments you have here. Thank you and good luck in the challenge over at LTSCB!
    Irena dt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje