De allerlaatste reminder voor WLVC.....

Dit is een kopie van het WLVC-blog!!!!!!!!!

Goedemorgen allemaal.....

Hier ben ik dan nog een keer zelf, met de allerlaatste reminder voor WLVC.
Kunnen jullie het al een beetje geloven dat we gaan stoppen....????
Ik denk dat het inmiddels wel zal zijn ingedaald hihihi.....het zit er écht bijna op.

Ik wil nog graag iets laten zien van wat ik altijd erg graag heb gedaan en dat is vintage maken....met alles erop en eraan.....
Ga er nog eventjes voor zitten.....het worden veel foto's....en dat allemaal als reminder voor onze laatste WLVC-challenge waarbij alles mag, als het maar vintage is.


Ik heb van een wat oudere mal....1 van de eerste die ik heb gekocht denk ik....een soort boekje gemaakt. De uitgedraaide mal op linnenkarton geplakt en ook aan de achterzijde nog een keer de mal.
Dit meerdere keren gedaan en daarna.....versieren maar......


Zo kun je zien dat het een lekker dik pakketje is geworden.....met kantjes, lintjes en alle mogelijke andere dingen....


Binnenin heb ik gevarieerd met vintage plaatjes en..........


met bladzijdes zónder plaatjes....


Links heb ik bijvoorbeeld alleen bloemen, kant en een doilie gebruikt......


en nog wat houten dingetjes, die ik wit heb gemaakt...


De achterkant......


Met mijn wensen voor jullie allemaal.....
Fijne feestdagen en een heel mooi nieuw jaar......waar je op terug kunt zien met dankbaarheid en voldoening......een jaar om nooit meer te vergeten....


Net zoals ik terug kan zien op hele mooie jaren hier op het WLVC-blog...een periode om ook noooooooit meer te vergeten. Op mijn eigen blog blijven de vintage creaties nog gewoon voorbij komen hoor.....Daar ga ik niet mee stoppen. Jullie zijn altijd welkom daar....en ook bij de blogs van de andere dames van het WLVC-team.

Jullie gaan me nog een paar keer langs zien komen op het vintageblog.....en dan zal op 1 januari van het nieuwe jaar de allerlaatste post zijn.

Geniet van de feestdagen allemaal.....liefs van Plony

Reacties

  1. Ja, dit niveau zal ik nooit halen hoor! Dit is zo gaaf!! Geweldig mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om van te watertanden zo mooi is dit boekje Plony. Wat een leuk idee en wat een mooi project. Geef het maar een heel mooi plaatsje en geniet ervan.
    Hele fijne dagen voor jou en je dierbaren, geniet ze.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty Plony!
    mooi om zo de mal van Mariannedesign te gebruiken!
    ook voor jou en je gezin hele fijne dagen gewenst!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Plony. Al deed ik 7 maanden niets, Ik zag toch vaak iets voorbij komen. En ik ben ook zuinig op alle van jou ontvangen creaties in de loop der jaren. Als je goed kijkt op mijn blog met de kerstboom, zie je ook 3 creaties, die altijd staan en hangen, zoals je op de foto kan zien, van Ans en jou. Wegdoen ???? Am me nooit niet. grts leny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend mooi boekje, Plony. En wat zal dit met pijn in je hart vergezeld gaan..... de laatste reminder......Ik blijf je volgen, hoor!

    Alvast fijne kerstdagen.

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful project Plony.
    Happy Christmas to you and your family.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gemaakt Plony.
    Ook voor jou hele fijne feestdagen gewenst.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat een schitterend boekje geworden,helemaal op en top vintage. Geweldig mooi gedaan Plony.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Ik geraak niet uitgekeken,
    weer onwijs gaaf en schitterend gemaakt ☺

    Hele mooie kerstdagen met veel warmte en gezelligheid.
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is vakantie dus elke dag ga ik eens een blog dat ik zeker niet wil missen wat bij lezen.
    Oooooooooooooooooo wat Osdorp een pracht van een boekje!
    De voorkant,elke pagina en zelfs de achterkant zo schitterend gemaakt, ik kijk mijn ogen uit, zeker als als ik het vergroot bekijk zo mooi!!!
    Jij hebt echt ook voor detail en de vintage stijl is natuurlijk top!
    Ook de kerst creaties in je volgende posten zijn zo prachtig met die kleine Action lijstjes.
    Ja altijd leuk om daar rond te snuffelen.
    Ik hoop dat ik het komend jaar je blog wat beter bij kan houden.
    Alvast een heel gezellige jaarwisseling gewenst en een goed, gezond en creatief 2017 , we zien elkaar dan zeker weer.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje