De laatste van 2016

De laatste van dit jaar......een lollipop-kaart.....met opnieuw een babyplaatje van Syta.
Wat is het toch leuk om dit te maken....en zo tussendoor lukte dat nog wel. Morgen gaat er niet worden geknutseld hoor.....dan is er geen tijd voor de hobbykamer. Volgend jaar gaan we er weer voor zitten....Ik denk eigenlijk dat er eerst wel eens mag worden opgeruimd in mijn hobbykamer hahahaha....Het wordt steeds moeilijker om dingen te vinden...dat betekent dat er wel heeeeeeel veel rondzwerft. We gaan maar weer eens een poging doen in het nieuwe jaar......misschien is dit wel 1 van de goede voornemens die ik heb...... of zou moeten hebben hihihi.

Ik ga eerst nog maar eens mijn lollipop-kaartje laten zien....en de rest is voor later orde....


Scahttig is dit toch? Lekker meisjes baby roze.....heerlijk als je alleen maar kleinzoons hebt hihihi....


Zo lekker popperig......zoet......romantisch.......


en écht de laatste van 2016.......
In januari ben ik op de allereerste dag weer bij jullie terug....met maar liefst 2 nieuwe challenges dus....we gaan gewoon weer verder dan.....Ik heb er zin in.

Ik wens jullie allemaal een hele mooie jaarwisseling en ook een hele veilige jaarwisseling. Ga gezond het nieuwe jaar in en.....dan zie ik jullie daar weer graag terug.

Liefs van Plony


Challenges:

http://everybody-art-challenge.blogspot.nl/
http://craft-deebowz.blogspot.nl/p/challenge.html
https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.nl/
http://ribbongirls.blogspot.nl/

Reacties

  1. Dit is zo super schattig. Wat heb je dit weer ontzettend mooi gemaakt Plony. Echt helemaal geweldig....dat plaatje is zo ontzettend leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve, zoete creatie om het jaar 2016 af te sluiten Plony. Het is een plaatje. Dat truitje erbij en dat guitige plaatje, heel lief zo samen.
    Fijne en veilige jaarwisseling en alvast de allerbeste wensen. Tot volgend jaar ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je leuk gemaakt Plony, heel zoetjes! Ik wens jou ook een gezellige jaarwisseling en het allerbeste voor 2017 in goede gezondheid! Tot het nieuwe jaar vanuit een opgeruimde knutselkamer?? Hihi, zou wel heel ambitieus zijn toch, ach daar heb je weer een heeeel jaar de tijd voor en je vind vaak weer 'vergeten' spulletjes! Lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A wonderful piece.
    Very best wishes to you and your family for the coming year.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke creatie Plony! Jij ook een goede jaarwisseling toegewenst.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een plaatje! ZO lief en lekker zoet voor een babymeisje!
    Ook voor jou een goede en gezellige jaarwisseling!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Plony. En het plaatje is zo lief.
    Fijne jaarwisseling en de beste wensten voor 2017,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig zoet kaartje. Het modelletje vind ik ook zo leuk.
    Een fijne jaarwisseling en veel creativiteit voor 2017, kunnen we weer volop bij genieten......
    Groetjes Carolone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooooooooo...............ik zit hier weer helemaal weg te zwijmelen met mijn snotterige neus, want wat is dit weer gaaaaaf zeg en ja ik wil dit ook een keer doen dus moeten we maar gauw een afpraakje maken voor volgend jaar en dat is gauwer dan je denkt hihihi. maar alle gekheid op een stokje het is een plaatje heel leuk en mooi gedaan.
    Voor 2017 wens ik jou en Arie niet te vergeten een heel mooi jaar toe.

    Liefssss Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How sweet - the baby, the lace, the pretty pink sweater, this whole creation is elegant and stunning. Thank you for entering our challenge at Love To Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg mooi Plony en de beste wensen voor 2017
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dit er super superlief en schattig uit Plony!! Heel mooi!
    Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en een gezond, creatief en gelukkig 2017!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Plony gefeliciteerd je bent 3e geworden met deze prachtige kaart bij de ribbongirl toppie.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje