en nog een babykaart....

Goedemorgen....

Even een korte blogpost....gewoon even laten zien dat ik bezig ben met nog meer babykaartjes....Heb een prachtig vel plaatjes van Syta en ik wil even wat kaartjes op voorraad maken....te beginnen dus bij de babykaartjes. Alleen jammer dat ik deze én de vorige gelijk al weer nodig had hahahaha....of eigenlijk niet jammer want ze waren voor een heel schattig lief klein meiske wat geboren is.

Even dus de foto's......en dan ben ik weer weggggggg..


Zo'n schattig plaatje....


Fijne dag allemaal.....en tot snel weer.....

Liefs van Plony

Reacties

  1. Een heel lief kaartje Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend schattig kaartje. Prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschoon kaartje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer zo schattig en girly Plony! wat een beeld schoon exemplaar!
    Ga maar weer verder met mooie baby kaartjes voor de voorraad als dat lukt, hihi
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je geraakt er weer niet op uitgekeken op dit schitterende babykaartje Plony...je heb je weer heerlijk uitgeleefd om dit kunstwerkje te maken...zoooooveel schitterende details erop...

    Ik wens ook jou een hele fijne jaarwisseling...
    een gezond, en zeker ook een creatief 2017

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!! Plony....en zo lief!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje