Alles mag bij LHOSM

Hallo allemaal...fijn jullie weer te zien...

Vandaag mag ik...en nog wat meer DT-leden natuurlijk...jullie herinneren aan de lopende challenge bij LHOSM. De opdracht is ALLES MAG....simpeler gaat het niet worden hoor hahahaha.

De sponsor van de challenge is...

Jullie weten vast wel wat een moois daar vandaan komt.....

Hier is mijn kaartje en ik hoop hier wat inspiratie mee te brengen.....


Een langwerpige kaart deze keer....met uiteraard een Magnolia stempel-afdrukje....en met het prachtige papier van Crafts and You.


Grappig dat alles ergens anders vandaan komt....Ik verzamel overal wel iets hahahaha....
Dat zullen jullie vást wel herkennen.....straks kom ik nog op tv...help mijn vrouw heeft een hobby whahahahaha.....


Gaan jullie weer meedoen aan onze challenge.....Ik hoop het ...challenges blijven tenslotte toch erg leuk om aan mee te doen nietwaar?

Dan wens ik jullie allemaal nog een fijne dag verder en ik zeg...tot gauw....xxx
Liefs van Plony

challenges:

http://just-hanna-stamps.blogspot.nl/
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.nl/
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/

Reacties

  1. Prachtig kaartje Plony. Die kanten harten zijn echt leuk.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje van een kaart Plony, Tilda staat er mooi gekleurd op. En dat verzamelen is wel heel herkenbaar hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Prachtige stempel en heel mooi gekleurd Plony.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaha mijn vrouw heeft een hobby, hoe kom je erop! En de veramel woede is ook herkenbaar, maar we gebruiken het ook en het is toch zo'n feest dat gefrutsel! Ook had ik wel verwacht je nog een keer te zien bij onze Challenge, want ja bij ons zit het vaak allemaal wel op een kaartje...je kan wel 10 x meedoen...lol.
    Het is weer een bjoetie Plony en bij de hartjes zit wel een hele mooie blikvanger! Bedankt weer voor je prachtige inzending naar Scr@p-Cards!
    Lieve groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning as always Plony...beautifully ethereal! Coloured and designed to perfection!!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card and I do love those pretty details and the lace hearts.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    het is weer een geweldig mooi kaartje! Super! En zeg het maar niet te hard, je idee voor een nieuw tv programma, hahahaha. Breng ze niet op een idee. Ik denk dat er veel te veel aanmeldingen zouden komen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony dat is weer een een beauty en zoveel mooie details verwerkt op het kaartje Dankjewel voor je mooie inzending op het scrap-cards blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ein wunderschnes Werk wieder von Dir.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. so pretty Plony, as usual
    thanks for playing with us at midweek magnolias
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje