En we blijven nog even in het groen.....

Hallooooooo.....hier ben ik weer....

Vandaag bij mijn hobby-vriendinnetje Riet geweest en wat was het weer heerlijk...samen kletsen, eten, drinken en freubelen......meer kun je toch niet wensen.
Heerlijk zo'n dagje.....lekker zorgeloos aan de knutsel.
Ook leuk om door een ander haar spullen te mogen spitten hahahaha......en dan ga je met best een leuk kaartje weer op huis aan...toch???


Meestal gaan Riet en ik aan de kleur maar deze keer niet.....een uitgeprint plaatje en dan je kaartje opbouwen met mooie stansjes......Heerlijk....


Gelukkig heeft Riet ook heeeeeele mooie bloemetjes en kantjes.....dat is dan toch wel leuk....Allebei wel een beetje dezelfde tik denk ik hihihi......


De opgerolde bloemen vind ik zelf ook superrrrgaaf.....ik moet echt nog eens zoeken of ik die mal  nog kan kopen want ik vind het echt wat hebben...die bloemen op je kaart....

Dit was het weer voor vandaag....morgen weer de 1e van een nieuwe maand dus er staat weer van alles te springen achter de schermen. Ik zeg dus......tot morgen.
Liefs van Plony

Challenges:
http://craftycardmakers.blogspot.com/
http://cutecardthursday.blogspot.nl/

Reacties

  1. Een prachtige kaart zo in het groen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig bewerkte kaart weer Plony

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Plony! Prachtige kleuren!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely colours on this beautiful card, the flowers look lovely.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is dit easelkaartje Plony...wat weer schitterende stansjes gebruikt en fijn dat je gezellig samen aan de freubel geweest bent...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele frisse kaart waar weer veel op te bewonderen valt Plony. Gezellig om zo samen aan de freubel te gaan. Ik vind die opengewerkte vlinders trouwens práchtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat is zeker en heel mooie kaart! prachtig met de bloemen en de vlinders! En de voorjaarskleur! Fris!
    Ja, morgen 1 maart alweer. Ik werk eerst 's ochtends en ga dan zitten met pen en papier en ga alle challenges weer opschrijven die gaan starten! Altijd weer genieten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very gorgeous creation!

    Thank you for joining us at Crafty Cardmakers

    June/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning card, love your soft green palette really beautiful, thanks for joining us at Crafty Cardmakers, Jac x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A stunning card. I love the soft green you have used throughout your card and the dies and embellishments you have used are beautiful. Thanks for sharing with us at Crafty Cardmakers. Sally.x.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje