Gastdesigner SSS-blog

Goedemorgen allemaal....

Vandaag ben ik gastdesigner bij het SSS blog omdat ik onlangs winnaar was van de challenge.
Voor deze gelegenheid heb ik een kaartje gemaakt met natuurlijk een digi van Sherri Baldy.
Op dit blog laten nl. de designers van de My Besties stempels/digi's hun creaties zien...dus vandaar een Bestie ingekleurd. Ook nu heb ik weer zo'n leuke fluffy ingekleurd om er een gezellig kaartje mee te maken.


Is ze niet superrrrleuk...zo te zien is ze in Parijs en kleding aan het shoppen voor de komende zomer....Heerlijk die frisse kleurtjes weer.Tijd om de winterkleding de kast in te doen....maar ik vrees toch dat we nog even moeten wachten hahaha....


Heerlijk om dit te maken....eigenlijk zou ik ook een kerstaartje er tussendoor moeten doen maar ik heb er nog helemaal geen zin in....Dit is wat ik liever wil zien...frisse kleuren....bloemen.....géén sneeuwvlokken en ijspegels nog voor mij hahahaha....


Ik hoop dat ze tevreden zijn met mijn gastdesigner kaartje bij SSS.....ik heb er in ieder geval met plezier aan gewerkt.

Dit was het voor vandaag....morgen nog 1 x een kaartje voor Noor Design UK en dan sluit ik de Noor periode af. Tot morgen???

Liefs van Plony


Challenges:
http://thesisterhoodofcrafters.blogspot.nl/
http://artesaniasmyfavorites.blogspot.nl/
http://mybestiesspanishchallengeblog.blogspot.nl/

Reacties

  1. Wat mooi Plony en leuk dat je de houten ornamenten bewerkt hebt. Geeft net wat extra's.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooooow.... weer zooooo mooi dit kaartje Plony... een schattig stempeltje en super mooi ingekleurd ook en lekker veel kant erop...maakt het helemaal schattig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke Bestie, Plony! En je hebt er weer een prachtig á la Plony-kaartje van gemaakt! En gefeliciteerd met je GDT-plek!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Plony!
    Mooi hoe jij altijd het kant op je kaarten verwerkt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk fluffy kaartje! Heel mooi weer, alle details zo mooi afgewerkt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Just beautiful and your coloring of the image is fabulous! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Travel’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Its a beautiful card, congratulations on being Guest Designer.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meer kant als kaart whaha...geweldig dit! Een hartstikke mooi kaartje en
    dit is echt wel een leuke Bestie!!! Je kaart hiervoor...je bent nl weer niet bij te houden, hihi... vind ik helemaal te gek! Wat een blikvanger met de mooie dame en prachtig geheel van je kaart....ik zat echt van wow....wat beeldig weer!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Plony. Mooi kant heb je gebruikt!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Plony een schitterende kaart heb je gemaakt, dank je wel

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk! Deze digi's vind ik toch zo gaaf!!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautifully designed card; adorable image. Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW! So Beautiful card and cute image. Thank you for joining with us at My Besties Spanish Challenge. Good luck with your entry.
    Maritza DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja Plony je heb je best gedaan hoor super leuke bestie mooi gekleurd en een leuk kaartje mee gemaakt
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow super! gezellig dat je meedoet bij My Besties Deutschland.succes.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh super, such a amazing coloring and card design! I´m breathless!Thank you so much for join us at My-Besties German design challenge this month.Good luck!
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje