Love is in the air....

Hallo allemaal.....
Lekker aan de knutsel met dit weer??? Het is best te doen nu gezellig in je hobbykamertje.....

Ik had een paar challenges gezien waar ik aan mee wilde doen....de challenge van het Scrap-Cards challengeblog én de challenge op FB bij Syta.....die heb ik dus gecombineerd en ik denk ik deze februarimaand dat het mogelijk moet zijn om nog een paar challenges te vinden waar mijn kaartje bij past.....

LOVE....daar draait het om en wat is er mooier dan love te combineren met kant...parels en een doily...Ik houd ervan....


Ik dacht ik begin maar eens met een kaartje voor een bruidspaar.....ik denk dat ik bij Scrap-Cards nog wel een kaartje ga inleveren want dit is wel echt een onderwerp waar ik mee uit de voeten kan.


Heerlijk hè.....dat mooie kant met die ruche en die schattige pareltjes.....
Ik heb afgelopen week in een DT gezegd dat ik volgens mij wel een vintage kaartje kan maken met mijn ogen dicht en ik geloof serieus dat ik een heel eind zou komen....Blinddoek voor en dan je handen door de mooie kantjes laten gaan...alleen de kleuren combineren hè....dát is een beetje een puntje whahahahaha...


Dit is het weer voor deze keer....
Het sneeuwt weer in Lekkerkerk dus we gaan zometeen maar weer even voorzichtig naar buiten om de hond te laten genieten want dát doet ze van dit weer. Een échte winterhond die van ons.

Fijne zondag allemaal....
xxx Plony

Challenges:

http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/
http://allsortschallenge.blogspot.nl/
http://challengeupyourlife.blogspot.nl/
http://craftycalendarchallenge.blogspot.nl/
http://inkspirationalchallenges.blogspot.nl/
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Heel mooi kaartje voor een huwelijk! Prachtig met al dat wit!
    Leuk dat je hond naar buiten wil met dit weer! EN dan moet jij ook wel, he?! ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om dit te maken en te zien Plony! Die tule rouche met het kant is zeer mooi! En een prachtige roos op de chipboard cirkels, het is weer een blikvanger en heel sfeervol! En ik denk inderdaad je nog wel een keer voorbij te zien komen, heel graag zelfs! Hier sneeuwt het ook enorm, en hoop dat ik niet al glijdend naar mijn werk hoef morgenochtend vroeg, brrr... Op tijd opstaan 6.00u pppfffttt.. echt geen tijd voor mij, dus ga maar duiken nu en niet nachtbraken!
    Je hebt vast een lekkere wandeling gemaakt met Lizzy in de sneeuw!
    Liefs van Gerie en DT Scr@p-Cards Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is schitterend gedaan. Echt te gek. Ik geloof ook zeker dat jij zo'n kaart geblinddoekt kan maken want dit is natuurlijk helemaal jouw ding.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So very beautiful, thanks for joining us at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben sprakeloos.........en dat ben ik niet snel hahaha. Wat een prachtige kaart, zo mooi gedaan heb je dat weer.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is so pretty! Thanks so much for playing along at Inkspirational!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi! Plony :-D
    Prachtig met het kant en de parels!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony wat een super mooie en romantische kaart heb je gemaakt .....super mooie spulletjes heb je erop verwerkt !!
    Dankjewel voor je deelname aan de scrap-cards challenge hele fijne zondag liefs DT
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woooow Plony wat een BEAUTY is dit weer...een hele romantische trouwkaart...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony
    Beeldschoon is je kaartje met supermooi romantisch kant waar wij enorm van houden en dit is idd een challenge voor jou dus ik weet zeker dat we nog een tweede kaart van je mogen bewonderen bij onze challenge.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-cards challengeblog.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning really stunning and thanks for sharing with us at Crafty Calendar Challenge hugs Sue J xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. How wonderful! Thank you so much for entering in our challenge at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is really beautiful and special. All the details look so dreamy and wonderful. Thanks for joining us at Inkspirational!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje