Extra kaart voor Paradise of Stamps

Hoi allemaal....hier ben ik alweer.
Vandaag wordt er bij Paradise of Stamps herinnerd aan de lopende challenge.
Ik zit niet in het reminder-team maar heb vandaag tóch een kaartje en dat heeft de volgende reden....
Wij mochten een digi gebruiken van onze sponsor ...


en laat ik nu bij mijn 1e kaartje vergeten zijn die digi te gebruiken hahaha.
Omdat ik het een beetje suf vond tegenover de sponsor heb ik gewoon nog een kaartje gemaakt en deze keer is het gelukt hoor.....de sponsor-digi is ingekleurd en verwerkt op mijn kaart.


Ik heb hem ook echt als eye-catcher gebruikt....te mooi om helemaal weg te moffelen achter allemaal embellies.....Midden op een kaart....waar ze staat te shinen....


Even tegen het lamplicht in op de foto....dan kunnen jullie de glans beter zien die ik heb aangebracht op haar vleugels en op de jurk....


Wat frantage erbij....onder de stans zit een brede strook kant....of eigenlijk 2....en dan tegen elkaar aan geplakt.....


Nog wat vlindertjes erbij.....en klaar was de kaart. Ik hoop dat jullie een beetje lentegevoel krijgen van deze kaart want dat is het onderwerp van de challenge.
Veel knutselplezier allemaal......en graag weer tot een volgende keer.

Liefs van Plony

Challenges:
http://thepapershelter.blogspot.nl/
http://colouringinscrapland.blogspot.nl/
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/
http://cagichallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Hi sweetie wow this is soooooooo darn pretty I love the shape & the softness to it & the image is coloured beautifully & love the extra sparkle.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dit kaartje Plony ....met een mooi en prachtig ingekleurde digi erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Plony!! Heel mooi met die stans en de digi is heel mooi! Maar ik vind de voorbeelden niet echt lente, op een of andere manier. Maar het maakt wel breed wat je kunt inzenden, denk ik.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Its a beautiful card, I like this design, a great way to display a special card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En shinen doet ze zeker Plony, wat een mooie kaart met die prachtig ingekleurde digi. Hier krijg ik zeker een lentegevoel van, mooie zachte kleurtjes en net dat takje met bloemetjes erbij...top.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie kaart Plony. Mooie kleuren en leuk digi. De tak past er perfect bij. Ook prachtig gekleurd, een mooi chique geheel!! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card. So delicate and elegant. Thank you very much for joining our challenge at Come And Get It Challenges.
    Hugs, Iwona

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your card and thanks for joining The Paper Shelter.
    Greetings, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So very sweet, love the pretty soft colour palette. Thanks for joining in the Paper Shelter Challenge this time. We hope to see you again soon.

    Hugs, Julie P
    The Paper Shelter DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje