Flessenhanger 1

Goedemorgen allemaal....

Zo hier en daar heb ik van die leuke hangers gemaakt voor om de hals van een fles.....en vandaag kom ik er maar vast eens 1 laten zien.
Wat een leuk cadeautje krijg je met zo'n hanger erbij.....Ik heb me nog niet gewaagd een een uitvoering van deze hanger voor een man maar dat komt misschien ook nog wel.
Eerst vandaag maar eens deze.....


Leuk toch.....en met de mal van Dutch Doobadoo is het echt hartstikke makkelijk om te maken.
Ik heb weer wat restjes papier op gebruikt.....zo heel veel heb je hier niet voor nodig dus dan heb je altijd nog wel iets liggen wat nog prima gebruikt kan worden.
Plaatje van Syta gebruikt voor deze hanger.....helemaal leuk...


Ik heb deze hanger van kraftkarton gemaakt en de randjes een heel klein beetje met wit aangezet...voor de vintage look...De randjes van het designpapier zijn aangezet met vintage photo distress ink....


Dit was het voor vandaag weer.......Heel graag tot ziens en een hele fijne dag allemaal.
xxx Plony

Challenges:
http://ribbongirls.blogspot.nl/
http://allsortschallenge.blogspot.nl/
http://scrap-craft-inspiration.blogspot.nl/
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/
http://cutecardthursday.blogspot.nl/

Reacties

  1. Wat heb je dit weer knap gemaakt, prachtige creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful and great idea!
    Thank you for joining us over at Scrap & Craft Inspiration. Good luck!
    Hugs Randi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi om een romantische flessenhanger te maken voor een vrouw. Ik denk alleen maar aan een man haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie flessenhanger Plony
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Plony altijd handig om zo'n hanger op voorraad te hebben.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een echt feest Plony als je zo een fles met die schitterende hanger eraan als cadautje krijgt....SCHITTEREND!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Its a really beautiful bottle cover, it is a lovely way to make a gift special.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for joining Allsorts challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker een mooi cadeautje!! Plony :-D
    Mooie vintage look ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beautiful bottle tag, gorgeous details.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Anything but A Card' challenge and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje