Flessenhanger 2

Hallo allemaal.....een groet uit Duitsland vandaag.....
Heerlijk aan het genieten met kinders en kleinzoons......
Toch even een berichtje op mijn blog....ik had nog een flessenhanger dus die kan ik hier mooi even delen.....


Weer in vintage-stijl......Heel leuk en eigenlijk ook best simpel om te maken.


Met glimmertjes erop en de gebruikelijke dingetjes......


Er gaan zéker nog meer van deze hangers volgen....het maakt het echt leuk om een flesje weg te geven met zo'n persoonlijk tintje....

Ik moet jullie ook Ă©cht even een fotootje laten zien van gisteren.....Opa en de jongste kleinzoon.....

Dit heet geluk met een enorme grote G....


Dit maakt me zo dankbaar......

Dag allemaal....tot snel weer.
xxx Plony

Challenges:
http://creativefingerschallengeblog.blogspot.de/
http://pdelinkyparty.blogspot.de/
http://crafty-girls-creations.blogspot.de/

Reacties

  1. Heel leuk de flessenhanger! Is toch zoveel leuker weggeven dan in een kant en klaar tasje. EN de foto van opa met kleinzoon...smelt!!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die flessenhanger en je brengt mij op een ideetje ... ik heb de mal ook aangeschaft .... Leuk om zo een cadeautje te geven ...
    Heerlijk genieten maar van die gezellige dagen samen met de kinderen en kleinkinderen en ja die foto .... geweldig toch ....
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet maar even lekker hoor van je kinderen en kleinkinderen. Lekker kereltje hoor daar bij opa op schoot.
    Je flessenhanger is weer prachtig trouwens. Leuk zo'n persoonlijke noot op een klein kadootje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende flessenhanger Plony...dat geeft je met veel meer plezier weg met zo een leuke hanger eraan
    Wat een geweldig leuke foto van Opa met zijn kleinzoon...
    Geniet nog maar lekker verder van je vakantie...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey levensgenieters, hihi Heerlijk hoor met het gezin er tussenuit! De foto wint het van je flessenhanger hoor, hihi...grapje natuurlijk! Ook die is hartstikke mooi en roosjes lint blijft favoriet hè! Een prachtige weggever aan een flesje wijn Plony! Geniet maar lekker verder samen!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning! Thanks for sharing at PDE Linky Party.
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous, gorgeous bottle tag - I love the vintage look. Thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje