Flowers bij de Inky Chicks....

Hallo allemaal....

Fijn dat jullie er weer zijn...dan kan ik jullie vertellen over de nieuwe challenge bij de Inky Chicks.

Onze sponsor is....

Ik weet niet of jullie deze naam kennen maar als ik Wild Orchid Crafts hoor denk ik altijd....bloemen......en dat is dan ook meteen het onderwerp van onze nieuwe challenge....Bloemen.
In welke vorm dan ook....zelfgemaakt.....kant-en-klaar.....ingekleurd....als we maar bloemen zien.

Op mijn voorbeeldkaartje zitten er genoeg......kijk maar.....


Hoeveel wil je er hebben.......een blommig kaartje dus hahaha.
De bloemetjes zijn gemaakt met een magnolia malletje....en ook nog wat kant-en-klaar spul erbij.....dan kom je wel aan een paar bloemen toch?


Lieve zachte kleurtjes...wel roze maar nét een andere roze tint....deze is even helemaal IN bij mij....Ik vind het wel een hele leuke kleur om mee te werken.


Volop pareltjes ook overal....een hekje wat ik in tweeën heb gedaan zodat ik aan beide kanten een stukje heb.....en natuurlijk een heel lief afdrukje....

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben hier en dan hopen we natuurlijk allemaal dat jullie mee gaan doen aan de challenge bij de Inky Chicks. Graag tot ziens.......

Liefs van Plony.

Challenges:
http://classicdesignteamchallenge.blogspot.nl/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.nl/
http://stempelsonne.blogspot.nl/
http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Bloemen genoeg haha. Heel mooi weer.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, bloemen! Daarvan kan je nooit genoeg exemplaren en stansjes hebben. Je hebt er een geweldige kaart mee gemaakt! Super mooi!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn laatste kaarten (uiteraard niet de Kerstkaarten) hebben volop bloemen, klein en groot, dus, heb ze ook gepost bij Inkychicks. Maar of ze goed zijn overgekomen, vraag ik me af??? De jouwe is trouwens schattig maar dat vermeldde ik je al. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel vrolijk kaartje Plony zo met al de bloemen.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the layout of your card and all the lovely embellishments you have used really completes your card.
    Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Angela DT for  http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een prachtige kaart Plony met mooie details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is just super gorgeous. Lovely work. Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.
    [Annette Registered Owner/Admin for Classic Design Team Challenge]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Back again, and again just gorgeous. Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toll gemacht. Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sooooo incredibly beautiful my sweet friend, I love this Tilda & she deserves be ampngst flowers. A super fabulous card hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a gorgeous card Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card Plony xx
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Dianne DT for the World Wide Open Design Team Challenge




    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend lieve kaart.
    Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.

    Hesters DT for  http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje