For someone special....

Hallo lieve allemaal....

Ik kreeg de vraag...waar zit je toch??? Tsja.....ik ben er wel maar alleen voor het hoognodige.....
Ben echt heel druk op dit ogenblik....met zieke schoonvader....met kleinkinderen....met grieperige kids....en dan natuurlijk weer de kleinkinderen....hahaha. Die hebben geen boodschap aan zieke ouders....Tussen het geren en gezorg door moet er ook nog van alles bij ons zelf worden gedaan.....en de dt-kaartjes gaan ook gewoon door....Die oma's van tegenwoordig zijn nog veel drukker als toen ze zelf in de kleine kinderen zaten hihihi. Maar gelukkig zit er bijna weer even een broodnodige vakantie aan te komen...Ik kijk er al naar uit. Niet dat het heel rustig zal zijn want iedereen is graag in de buurt als wij onze hielen hebben gelicht. Ik hoef ze écht geen 2 weken te missen....daar hebben ze wel voor gezorgd. Wat is het eigenlijk een rijkdom als je kinderen en kleinkinderen zo graag bij je in de buurt willen zijn.....Ik geniet er maar van....hoor het ook wel eens anders. Wij mogen echt niet klagen...alleen moeten we wel eens oppassen dat we zelf onze agenda's blijven invullen hihihi.

Deze keer heb ik even vrij gepland....en een vintagekaart gemaakt....dát doe ik immers nog steeds het liefst als het om knutselen gaat.....Zonder na te hoeven denken....Ik lieg dat niet hoor.....vintage gaat als vanzelf......en dat is zooooo fijn......


Het plaatje is van Syta....het papier was een restant van een scrapvel van Lemon Craft...volgens mij....Soms vergeet ik wel eens waar papier van is hoor hahahaha.....maar ik denk dat ik het deze keer goed heb gezegd.


De schattige bloemetjes met pareltjes heeft Henriëtte voor mij gemaakt.....te leuk toch? Ik ga in de vakantie proberen om ze ook te maken....leuk werkje voor de avonden...


Als jullie iets willen weten dan vraag je maar hoor....als ik kan antwoorden dan doe ik dat ook...

Dit was het weer voor vandaag.......Een heel fijn weekend allemaal en als ik tijd heb dan vlieg ik hier en daar langs.....je gaat het mee maken hahaha. Ik ben nog niet weg dus het kan zomaar gebeuren dat ik langs kom....
Liefs van Plony

Challenges:

http://craftrocketchallenges.blogspot.nl/
http://carabbiemomentsofcraft.blogspot.nl/2017/03/challenge-113-design-team-call.html
http://craftycardmakers.blogspot.nl/
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/
http://daisychainchallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. super mooie kaart en die kleur is ook echt super mooi.
    groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En Plony die knutselt maar door en door, whaha ondanks zieke kinderen en kleinkinderen en ja onze agenda's zijn drukker als vroeger, maar op zijn tijd ook aan onszelf denken hè! En een kaartje maken geeft dan de broodnodige rust hihi Wat een lief kaartje weer! En die Henriétte wat leuk dat ze die mooie bloemetjes heeft gehaakt voor je! Toevallig ben ik ook met gehaakte bloemetjes in de weer geweest vandaag, maar dat zie je nog wel binnenkort! Wat jeb je dat parelsnoer mooi gedrapeerd en wat zijn het mooie kleuren bij elkaar en alles past weer schitterend! Ribbel karton geeft net iets stoers aan een kaart hè! je vorige kaart was ook een bjoetie ennuh....hoe kon je de digi nou vergeten??? hihi.
    Ik wens je een leuk weekend Plony en hopelijk weer in een wat rustiger vaarwater!
    En wat een leuke foto van Casper, hollands welvaren en wat groeien ze toch snel!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Plony,alles past zo mooi bij elkaar.gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof om een vintagekaart in fellere kleuren te zien. Echt toppie!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart weer, die bloemetjes zijn echt heel leuk
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi hi...o wat een druk omaatje ben jij zeg! Je kaartje is weer schitterend. Zelf kom ik momenteel ook niet toe aan de hobby, ik ben net als jij een drukke oma, maar over een paar weken hoop ik er met weer met volle moed aan te beginnen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige vintage Plony. Fijn dat je nog tijd had... om deze hele mooi creatie te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit weer onwijs mooi gedaan Plony. Schitterend en wat heb je mooi kleur papier gebruikt. Heel bijzondere tint dat blauw/groene en wat alles weer perfect bij elkaar. Prachtig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart plony!
    Mooie kleurtjes en zoveel mooie details!
    Wat een rijkdom is dat toch hè kinderen en kleinkindjes! Vooral als het goed gaat allemaal.... geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony wat een prachtig plaatje weer mij gaat het niet zo makkelijk af hihi maar blijf het superleuk vinden dus ga er lekker mee door.
    Hopelijk zijn de kids en kleinkids weer snel allemaal beter maar ja met dit weer van vandaag wordt het er niet beter op he .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is absolutely gorgeous!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eine wunderschöne Karte ist das geworden.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi Plony. Mooie kleuren ook. Sterkte met alle zieken.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, so much detail and things to discover ;o) Thank you for joining us at Crafty Cardmakers this month. Hope to see you back here again soon. Happy crafting, Maike ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card, loving the colour scheme too. Thank you for sharing it with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A stunning card. I love the vintage feel and the turquoise colour scheme is really pretty. Thanks for sharing with us at Crafty Cardmakers. Sally.x.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje