Kaart met een label....

Een superlaat blogbericht......Jullie zijn het inmiddels wel van mij gewend toch?
Ik ben niet zo'n slaper en heb altijd hele lange dagen hihihi....Vandaag was een dag om te knutselen want jongens wat regende het.....
Ik wilde nog steeds een kaartje maken voor het nieuwe blog van Caroline en Nicolette en dat ben ik nu eerst maar eens gaan doen.
Een verjaardagskaart voor een vrouw....mét een label erop.....

Dit is wat ik er van heb gemaakt.....


Dit is de Tag.......en daarbij heb ik een kaartje gemaakt met een paar pockets waarin iets gedaan kan worden....Bijvoorbeeld geld....en natuurlijk mijn Tag....


Het is dus gewoon een dubbele kaart met vakjes......en op de foto zit de tag dus in het onderste vakje.....


Die gehaakte bloemetjes van Henriëtte zijn toch schattig.....Ik ben er echt heel blij mee.....Ze vormen echt een heel leuk detail op de tag...


Ik hoop dat jullie het weer kunnen waarderen......en dan ga ik nu mijn bed maar eens opzoeken. Later vandaag kom ik nog een keer langs meet een kaartje.....graag tot dan.
Een hele fijne zondag allemaal......

xxx Plony

Challenges:

https://2sistersontheblog.blogspot.nl/
http://scrap-craft-inspiration.blogspot.nl/
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/
http://craftycatzweeklychallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Prachtige kaart. Leuk dat je er ook nog een label in kunt schuiven. Die gehaakte bloemetjes zijn inderdaad schaatig. Mooi met die pareltjes in het midden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het weer een plaatje Plony!
    Supoerleuk hoe je die tag verwerkt hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony wat is je kaartje weer een beauty heel leuk dat je de label er kan inschuiven, ook hele mooie kant en strik en leuke gehaakte bloemetjes heb je erop verwerkt!
    dank voor je mooie inzending op het scrap-cards blog liefs DT Martine en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat is ie weer mooi klasse hoor.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart weer Plony en leuk hoe je de tag hebt verwerkt. Wat een schattige bloemetjes met parels!
    Bedankt dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schattig is dit weer en weer...een plaatje om te zien!!! En wat zijn we er blij mee dat je de weg naar ons challenge blog weer hebt gevonden om al dit moois te zien! Prachtige sfeer met alle bloemetjes en roosjes lint en bomvol kant!
    Super bedankt voor je prachtige inzending naar Scr@p-Cards!
    Liefs Gerie en DT SCC
    Dankjewel voor je overweldigende reactie op mijn blog Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is labelkaart Plony!! Super prachtige details. Echt geweldig zo mooi.
    Dankjewel voor je deelname bij SCC
    Gr Anita DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Plony. Ik vind jou kant altijd zo mooi.
    Leuk dat je meedoet bij onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2 Sistersontheblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony
    Wat een schitterende kaart met heel veel verrassingen laat je ons zien, zo blijf je steeds iets nieuws en mooi's ontdekken erop en ertussen en dat gehaakte bloemenrandje van Henriette is prachtig!
    Bedankt voor je deelnam bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for joining us in the Scrap & Craft Challenge with your beautiful project.
    DT Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje