pasen bij Simply Magnolia

Hier ben ik dan nog een keertje vandaag....
Vanaf nu ben ik DT-member bij Simply Magnolia.....nog meer Magnolia-kaartjes dus....en geloof mij maar...dat vind ik helemaal niet erg hoor hahahaha.

Er start vandaag een nieuwe challenge bij Simply Magnolia en de opdracht is Easter/pasen.
Ik heb de mal van Dutch Doobadoo gebruikt die ik vorig jaar ook meerdere keren gebruikt heb....en als is het niet persé een paasei, ik vind hem toch wel heel erg leuk bij het paas-thema....


En ook deze keer géén roze hè...straks gaan jullie het nog missen hihihi.
Bij pasen horen frisse kleurtjes.....groen....geel.....maar wie weet komt er nog wel een hele andere paaskaart binnenkort die helemaaaaaal geen groen en geel heeft.
Deze in ieder geval wel.....
Als basis het mooie Pion papier en dat bracht me automatisch bij deze kleurtjes voor mijn Magnolia-afdrukje. Het boompje heb ik uitgesneden met de cricut uit kraftkarton en de bruine kleur pastte er ook wel bij....bloemetjes erin en het boompje staat te stralen....


Grappig met de kleine ruchejes hè.....zachtgeel.....en ook het roosjeskant is zachtgeel......bevestigd op een mooie kanten rand en ook nog een kanten vlinder toegevoegd......Het kan niet op met al dat moois.....


Ook nu hoop ik weer dat jullie wat inspiratie hebben op gedaan en dan natuurlijk mee gaan doen bij Simply Magnolia aan de challenge.
Dan zeg ik nu.....fijne dag nog verder en ik denk dat ik morgen nog weer even langskom....

Liefs van Plony


Challenges:
http://craftycardmakers.blogspot.nl/
http://ribbongirls.blogspot.nl/
https://lovetocraftchallengeblog.blogspot.nl/
https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.nl/
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/

Reacties

  1. Het is zo een plaatje Plony. Ik heb het vorig jaar met de Kerst v eel gebruikt, die stans dan. Maar zo is het ook weer superleuk. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony,

    Ben ik ook weer eens bij je aan de gluur.
    Wat een prachtige kaart voor Pasen, mooie zachte kleuren en idd
    eens geen roze hahahahahaha

    Groetjesssssssssss Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig Plony een heel mooi patroon.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nogeens mooi gedaan Plony. Echt hele leuke accessoires heb je gebruikt en alles past zo weer bijzonder mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart!!
    Ik zie dat er toch nog een Magnolia blog actief is!
    Daar ga ik dan volger van worden, want ik miste die cute Magnolia kaartjes!!
    Xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi weer deze kaart Plony...heeft een echte lenteachtige uitstaling...en zo een gaaf modelletje ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A gorgeous Easter card, it is a sweet image.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf kaartje Plony. Je kunt er zo een verhaaltje bij verzinnen voor de kleinkinderen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh my word this is like a dream!!!! sooooo immensely beautiful !!! such a pleasure to see you at Love to scrap! thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A lovely creation with lots of green colour. Very beautiful. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers for our 'Go Green' challenge.
    Glenda - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a delightful card, beautifully done! Thanks so much for joining in with us at Midweek Magnolia, good luck in the draw
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is a beautiful creation! Thanks so much for sharing with us at Love To Scrap! -Lori DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning! It's just perfect in every way
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastic idea and adore your colouring so inspired thank you for joining us in The Midweek Magnolias Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful design. Thank you for sharing it with us at Crafty Cardmakers.
    Mary.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje