Reminder challenge LHOSM

Hallo allemaal....

Vandaag kom ik jullie herinneren aan de lopende challenge bij LHOSM waarbij het thema is....alles mag.
Er is een voucher te winnen van onze sponsor


Absoluut een reden om mee te doen zou ik zeggen maar........we hebben ook nieuwe DT-leden nodig. Als je meedoet en DT achter je naam zet maak je ook kans om in ons team te worden gevraagd.....
Denk nou niet dat je dat niet kunt maar laat anderen daar over oordelen....
Wij zitten in het team maar zijn ook ooit ergens begonnen.....en gegroeid omdat je van elkaar leert...
Blijf jezelf en doe je ding.....misschien is dat nu juist wel wat wij zoeken.

Ik ga mijn alles-mag-kaartje laten zien...een lekker roze kaartje weer deze keer.....Ik hoop dat er inspiratie uit gehaald kan worden en dat jullie mee gaan doen aan onze challenge....


Ik heb deze keer gebruik gemaakt van designpapier wat er al heeeeel lang lag.....echt al jaren. Ben écht goed bezig met het gebruiken van restjes hoor.....het is toch schattig papier met die dotjes en het boertje en boerinnetje horen er ook bij....Een verliefd stelletje....die naar de stad van de liefde gaan denk ik....Parijs.....Ik weet soms niet waar mijn gedachten heen gaan maar het is in ieder geval een kaartje met lekker veel hartjes whahahahahahaha......


Ik word toch zo gelukkig van al die frutsels hihihi......Lekker van alles bij elkaar zoeken en plakken....en juist bij een Magnolia-kaartje of een vintage-kaartje past dat ook zo mooi.
Daarom kan ik ook geen CAS-kaarten maken hahahaha.......


Ik heb 2 hartjes tags tussen de spulletjes gestopt.... ik vind ze altijd zo leuk erbij....kreukellint eraan of een kantje .....nét weer even een extra accentje op je kaart.

Ik hoop echt dat er onder jullie zijn die mee gaan doen en óók aan de DT-call.....
We zien jullie graag verschijnen bij LHOSM.

Dag allemaal....weer tot snelllllllllll.....
xxx Plony

Challenges:
http://asyoulikeitchallenge.blogspot.nl/ : Magnolia is my favourite...it's like a virus....but can't be cured...lol....I love the sweet cute Tilda's...and for every occasion there's a stamp.
http://cardz4galz.blogspot.nl/
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://allaboutmagnoliachallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Hoi Plony ,
    Wat een schatje zo mooi gecombineerd !!
    Prachtig allemaal om te zien de mooie combi van lintjes en kantjes echt een Plony kaartje top .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer zo mooi Plony,alles past gewoon bij elkaar.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een Lief kaartje Plony
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer zo'n mooie kaart Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful card Plony! The colours are gorgeous and I love the design and perfect embellishments. Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje weer Plony en die "sieraadjes" bij Tilda...té schattig. Heel lief en mooi gemaakt deze kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje! Wat een lief Magnoliaatje is dit. En roze is natuurlijk super bij zo'n kaartje vol liefde!
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A gorgeous card. I love her little necklace and ear rings! Thank you for joining us at As You Like It x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je heb je weer lekker uitgeleefd met het maken van dit geweldige kaartje Plony...weer zulke schitterende accentjes er allemaal op...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf gedaan Plony. Moet toch eens aan je denken. Maak eigenlijk genoeg, maar .... grts leny w
    Soms heb je een zetje nodig toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful Plony...layers and layers of gorgeous details to feast our eyes on!! Tilda is so beautifully done! Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia! Good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you for sharing your fabulous card with us at AYLI. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So sweet, love the pearl necklace you've added.
    Thanks for sharing at Cardz4Galz. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi just adore your design with her lots of beautiful embellishments thank you for joining us in The Midweek Magnolias Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thank you so much for taking the time to enter our All About Magnolia Challenge with this beautiful creation! ♥

    Hope to see you next month again!
    Good Luck!

    XX Diana ♥
    www.deedees-cardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje