Vintage and More FB groep....Tag....

Goedemorgen.....

Gisteren was het al druk genoeg hier op mijn blog dus ik had besloten deze blogpost voor vandaag te plannen. Wij...Henriëtte en ik...beheren samen de door mij opgezette FB groep Vintage and More.
Niet te vergelijken met het WLVC blog maar wel leuk met elkaar. We zijn begonnen met elke maand 2 opdrachtjes te geven en daaruit kiezen wij 2 "winnaars" die voorlopig even in mappen worden gezet. Wat daar mee gaat gebeuren is voor later en als je niets wilt missen dan moet je toch écht gaan aanmelden bij FB hoor.

Deze keer is de opdracht die we voor de komende weken hebben ....maak een vintage Tag.

Graag laat ik ook hier mijn voorbeeld voor FB zien.....mijn uitvoering van de Tag....


Gemaakt met de mal van DDD en een plaatje van Syta van Gelderen. Helemaal wég ben ik van deze plaatjes....Ze zijn iets groter en daarom zooooo mooi te verwerken. Een echte eye catcher.


Mooi om het plaatje met kraft en heel zacht roze te combineren.....een beetje naar de zalmroze eigenlijk.....een hele mooie kleur......tenzij je natuurlijk alleen van blauw....of groen houdt....Ik noem maar een kleur.....hihihihi....


Ik ben heel benieuwd of we nieuwe mensen mogen gaan begroeten in de FB groep....Klik hier>>> https://www.facebook.com/groups/280116102155415/ en je komt op FB bij Vintage and More waar je je aan kunt melden als lid van de groep.

Dit was het weer voor vandaag........een hele fijne dag allemaal en graag weer tot snel.
Liefs van Plony

Reacties

  1. Weer een fantastisch project van jou!
    Ik zie dat er steeds meer bloggers naar FB verhuizen...Ergens jammer, want ik ben er helemaal niet handig mee. Maar ik ga toch eens een kijkje nemen en genieten van vintage!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms ben ik zo jaloers op jou, dat je zoveel mooie dingen kunt freubelen! En wat is het plaatje weer prachtig! Het weekend komen Tim en Linda en dan ga ik eens kijken of ik wat met facebook kan doen! Maar ik wil er verder niets mee doen alleen als ik zin heb met online scraps - vintage and more natuurlijk en bij be challenged zieik ook zoveel mooie modellen voorbij komen, we gaan het zien!
    Je label is weer waanzinnig mooi geworden....I lov it!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tag Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Plony. weer super de sup mooi gemaakt in de vintage stijl met alle mooie details! leuke lintjes en frutsels erbij. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt weer schitterend geworden en ja ik ben al lid van jouw cluppie....wow...en mijn label is bijna klaar voor FB. het voordeel ......... ik blijf gelukkig op deze manier nog wat kaartjes maken en krijg ook een leuk voorraadje op deze manier.

    liefsss Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie tag! Prachtig met dat kraft.
    Ik zal eens kijken op FB, maar ben er geen fan van....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, kun je nagaan, ik ben al lid van de groep.

      Verwijderen
  7. Wow geweldig mooi Plony!
    Het lijkt al een beetje op de kleuren die ik laatst gebruikt had , waarop je reageerde. Super hoor! De groep ken ik en ben er lid van. Ik heb het drukjes, probeer vooruit te werken voor mijn teams. Als ik een gaatje zie ga ik heerlijk eraan meedoen.
    Want leuk vind ik hem de opdracht.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony wat heb je weer een schitterende tag gemaakt en ik heb de smaak te pakken .
    Heb mijn Vintage tag al geplaatst in de FB pagina hihi.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige tag Plony. Ik zie dat ik al weer veel moois gemist hebt.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tag weer Plony....alles past zo mooi bij elkaar....zo leuk weer

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje