Vintage/shabby chic

Zo vlak voor het weekend even een kaartje.....vintage of shabby....hoe je het ook wilt noemen.
In ieder geval mijn favoriete stijl van kaarten maken hahahaha....maar dat wisten jullie al langggggg.

Heerlijk aan de slag geweest met een mal van Dtch Doobadoo en met het mooie papier van Maja Design. Dan komt die vintage sfeer vanzelf toch?


Ik zag de challenge van het Scr@p-Cards Challengeblog voorbij komen en dacht....dat is er weer 1.....een opdracht waar ik wel iets mee kan. Verjaardagskaart met strik....dat is niet zo'n probleem. Toch fijn dat ik mijn vintage kaarten nog ergens kwijt kan want zo simpel is het soms niet om een challenge te vinden als je geen ingekleurd afdrukje op je kaart hebt. Dan begrijp ik dat het WLVC-blog wordt gemist.....het is best zoeken voor dit soort kaarten.


Zoals jullie kunnen zien zitten alle gebruikelijke ingrediënten er weer op....bij vragen.....jullie weten me vást wel te vinden.

Dan wens  ik iedereen weer een heel fijn weekend en graag tot de volgende keer maar weer.
xxx Plony

Challenges:
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/
http://thesisterhoodofcrafters.blogspot.nl/
http://createsandmakes.blogspot.nl/
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/
http://scrap-craft-inspiration.blogspot.nl/

Reacties

  1. Heel errug mooi Plony
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely BEAUTIFUL! Love all the detail! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Celebrating Women’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ... we zijn beslist niet alleen een vintage challenge blog, maar voor ieder wat wils! En je hebt wel gelijk dat het lastig is er één te vinden, idd heel veel stempelafdrukjes worden er gevraagd! Ook hartstikke leuk hoor, daar kan ik ook van genieten! Maar we zijn blij weer een hele mooie kaart van jou te kunnen bewonderen op het Scr@p-Cards blog! Wat heb je een mooie kaart standaard zeg!!!
    Liefs van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit weer schitterend Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, Plony, dit is echt weer een kaart met jouw handtekening! Een plaatje en fijn dat je m kwijt kunt in een challenge. Want dat kan inderdaad niet overal. Dit is weer een toppertje hoor en je heb ook altijd van dat mooie kant, waar koop je dat? Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik koop mijn kant echt overal waar ik het tegen kom Ela...op beurzen....webwinkels maar ook tijdens vakanties. Ik ben gek op markten want ook daar kun je wel eens geweldige mooie kantjes scoren hoor hahaha. Je kunt bijna wel stellen dat ik een beetje een kant-tik heb hihihi. xxx

      Verwijderen
  6. Het is weer een prachtige kaart
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi Plony, echt weer super. Wat zijn die organza bloemen schitterend zeg. Mooie blikvanger.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It is a lovely shape and design and of course it is a beautiful card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony wat een schitterend kaartje,
    Dank voor je mooie inzending op het scrap-cards blog
    fijn weekend liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Plony!
    Er is weer veel moois op te bewonderen.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dat is wel echt iets in jouw straatje Plony, een prachtkaart met een strik om over de rest maar te zwijgen hihi> Ik vroeg laatst nog aan de meiden "weten jullie wel zeker dat dit geen vintage/shabby blog is" want net als jij zijn ze er dol op!
    Leuk dat je weer meedoet bij SCC, succes!!

    xx Irene (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card is stunning. Lovely design and layout. Thanks for joining the Sisterhood's "Celebrate Women" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony ,
    Al een tijdje geleden dat ik hier langs kwam ....
    Wow dat is een chique kaart geworden Plony !
    Fijn weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Plony
      Wauw en of het nu vintage is of shabby ik vind beide erg mooi maar dat weet jij al langgg hihihi.
      Je kaartje is weer beeldschoon met zoveel mooi's erop.
      Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
      Liefs, Danoesja

      Verwijderen
  15. hALLO pLONY;

    WIN WUNDERSCHÖNES wERK IST DAS GEWORDEN:

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony, ik zie dat onze team leden allemaal al gereageerd hebben bij je....helemaal intrek dus. En daar sluit ik mij bij aan. Super creatie!
    Je hebt ook helemaal gelijk er worden vaak stempel afdrukjes gevraagd bij challenge. Bij ons mag alles! Zolang je je maar aan het thema houdt! Fijn is dat wel.
    Fijn weekend En dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog. Ps. Het CraftAddiction vraagt ook niet specifiek stempel afdrukjes.
    Hiervan de link misschien ook wat voor jou, of kende je het al?
    http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/
    Thema is nu volgens bingo kaart.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh my, Plony, this is absolutely beautiful! Thanks for joining in at Dream Valley!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A stunning card Plony, beautifully vintage and wonderfully designed. Thank you for joining us over at Scrap & Craft. Good luck!
    Hugs
    Suzi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje