Challenge 82 inky Chicks.....

Hallo lieve allemaal.....

Een kaartje wat al even klaarstond want er komt niet heel veel uit mijn handen....helaas....
Ik ga er maar van uit dat het zomaar ineens weer kan veranderen hoor....soms hebben we wel eens een creatief dipje hahahaha.

Vandaag een kaartje voor de nieuwe challenge bij de Inky Chicks.
Thema van de challenge is: Butterflies.
Sponsor is.....


Wij mochten weer een digi uitkiezen om mee te werken en mijn keuze is gevallen op attentive faery.


Ik dacht ik maak er deze keer eens een lekkere fleurige kaart van....kleurtjes die ik niet zo heel vaak gebruik maar dat maakt het ook wel weer eens leuk....verrassend misschien wel....


Natuurlijk blijven de frutsels wel terugkomen....óók op deze kaart....en behalve de vlindertjes op de kaart heb ik ook en vlindermal voor de zijkant gebruikt.....vlinders genoeg te spotten dus....


Vlinders lijkt me wel een onderwerp waar iedereen al snel mee uit de voeten kan dus we hopen op veel deelnemers bij de Inky Chicks.
Óók in de FB groep Vintage and More vragen we nog steeds vlinders op de creaties....maar dan wel op een vintage creatie uiteraard....
Bij de Inky Chicks mag je alle soorten kaarten laten deelnemen met vlinders....zowel vintage als met een stempeltje of digi....dus misschien maak je wel voor beide uitdagingen een kaartje met vlinders....kun je het mooi combineren toch?
Bij de FB-groep kun je nog meedoen t/m 30 april dus dat wordt wel een beetje vaart maken hihihi.
Gezien de weersverwachting die niet super is...hoor ik juist op het nieuws terwijl ik dit bericht klaar aan het zetten ben.....heb je misschien wel tijd om lekker in je hobbykamertje te gaan zitten.....
Ik zeg.....doen......

Liefs van Plony

Challenges:
http://craftycardmakers.blogspot.nl/ : pearls and/or gems
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/ : all about the hair
http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/ : anything goes
http://creativecraftcottage.blogspot.nl/ : fairies


Reacties

  1. Even andere prioriteiten Plony en ja het creatieve dipje hangt vaak samen met even ander zorgen! Komt wel weer goed, even rustig aan! het weer werkt ook niet mee! Je kaart is evengoed lief geworden en zeer kleurrijk en mooi voorbeeld kaart geworden toch!!!!! Ik zit lekker in mijn hobbykamertje, beter dan buiten bbrr..!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk fris en vrolijk kaartje! Dat moet met de challenge wel lukken want een vlinder op je kaart is zo gedaan. Hoe vaak mag je eigenlijk mee doen bij de Inky Chicks?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is so beautiful! I love how you colored the sweet fairy, and the details are so lovely. Thank you for joining us at Scrapbook Stamp Society. We would love to see you again! Best of luck!
    ~ Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat elfje van lieve kleurtjes voorzien Plony, heel mooi. Ook de decoratie op je kaart is weer goed gedaan. Sprookjesachtig sfeertje hoor,lief.
    Niet te zien hoor dat je een creatief dipje hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks je creatieve dipje is dit toch een hele mooie kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable!!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and Hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje met een leuke digi Plony ...
    En Plony ... voor volgende week voorspellen ze echt lenteweer hoor ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel lief en mooi kaartje! En jij een freubeldip? Dat kan ik me bijna niet voorstellen! Zo snel als jij vintage kaartje uit je mouw kunt schudden... dat komt vast binnenkort weer helemaal goed!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart Plony.Jij en geen inspiratie????Wat'sgebeurt?? grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, love your soft colouring (never seem to be able to achieve that look myself, so I really am in awe of everyone who is able to do that) and that image is soo cute! Thank you for joining our "Pearls and / or Gems" challenge at the Crafty Cardmakers! Happy crafting, Maike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So pretty!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a stunner. Love the beautifully coloured image so bright and colourful and all those lovely embellishments and butterflies. Gorgeous!

    Thanks for sharing with us

    Lin
    Crafty Cardmakers

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card, lovely image and colouring..... fab design. Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges!
    Neva DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning details in your card. Beautiful colours. Thank you for joining us at Crafty CardMarkers this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very cute love all the detail thank you for sharing with us at Creative Craft Cottage - good luck
    Lyn - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een prachtig bewerkte kaart Plony
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje