Soms zijn dagen gewoon te kort.....

Yesssss.....hier ben ik weer......
Gewoon een week!!!!!!!! geleden hè....hahahaha
Echt hoor......soms zijn dagen gewoon te kort.....Kom je niet toe aan alles wat je gepland had in een dag....maar.........vandaag heb ik toch weer een kaartje om te laten zien hoor.
Heerlijk aan de kleur geweest en daarna geprobeerd een leuk kaartje te maken met mijn afdrukje...
Oordeel zelf maar of het is gelukt....


Kijk Tilda eens heerlijk zitten....Ik denk dat we dit zonnige plaatje maar even vast moeten houden in gedachten want het komende paasweer ziet er denk ik niet zó zonnig uit.....en zéker geen weer voor de korte mouwtjes en géén jasje......
Toch mogen we helemaal niet klagen want we hebben best heerlijke dagen gehad en het is nu eenmaal nog geen zomer.....


Lekker in de weer geweest met stansjes, bloemen, pareltjes en kantjes.....roze en blauw gecombineerd....ook wel leuk ipv helemaal roze.....ja......Ik ben best tevreden over het resultaat.
Gelukkig maar ....hahahaha.....maar geloof mij maar....het is ook wel eens anders.


Dit was het voor nu....en volgens mij moet ik nóg een blogpost maken hahaha....dat zit ik mij ineens te bedenken.....morgen is het al de 16e......echt waar hoor....die tijd gaat serieus veeeeeeeeel te snel.

Fijne paasdagen allemaal en misschien kom je morgen nog wel even om het hoekje kijken....
Graag tot dan.......xxx Plony


Challenges:
http://pinkgemchallengeblog.blogspot.nl/2017/04/challenge-192-ribbon-and-or-lace.html
http://reasonableribbon.blogspot.nl/search/label/challenges
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://shoppingourstash.blogspot.nl/
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Hoi Plony, ja het is je gelikt met deze lieve Tilda, prachtige kaart met die felle kleurtjes! Voorij is een week wegblijven meer regel dan uitzondering, helaas. De dagen zijn inderdaad te kort, ook dit weekend weer vrees ik. Nou ja, ik geniet ook lekker van buiten bezig zijn en dus even geen kaartjes maken of bloggen. Maar mijn hobbytafel begint toch te lokken! Misschien maandag...Fijne Paasdagen en oja, wat een heerlijke foto met het kleine manneke, echt genieten! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is adorable-- and you've masterfully combined colors that I would not succeed at combining! Thank you for using dies and sharing at Shopping Our Stash this week. It's always a joy to see your work.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely gorgeous card Plony! And so beautifully embellished.
    Easter Blessings!
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees meer op de blogs dat de tijd zo snel gaat, hihi Ik post a.s woensdag pas weer, kom nergensssssssss aan toe, whaha Misschien blog ik wel teveel, maar is ook wel gezellig, maar gaat wel van de knutseltijd af, hihi. Je kaart is weer een pareltje en blauw/roze een hele mooie combi! Ik wens jullie een fijn Paasweekend!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A fabulous card Plony, beautiful colous, layering and of course so many wonderful embellishments. Thank you for coming over to play at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is stunning! I love the image, the beautiful blooms, and that gorgeous lace. Thanks so much for sharing in our Flowers Challenge, and please join us again soon.
    Blessings,
    Karen L
    Really Reasonable Ribbon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tijd gaat zeker supersnel Plony.
    Wat Gerie zegt is ook wel zo......door het bloggen en andere internet dingen gaat dat toch ook weer van je knutseltijd af. Maar ja.....dit ik ook weer zo leuk om te doen!!
    Maar je hebt weer een prachtige kaart gemaakt!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely beautiful with such gorgeous coloring and beautiful flowers! Thank you for joining us at Really Reasonable Ribbon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card. Thank you for joining us at Marvelous Magnolia challenge. Hugs
    Laurigami

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje