Challenge 88 Inky Chicks

Yesssss........het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij de Inky Chicks.
We hebben als sponsor 1 van mijn favorieten......


Als je daar gaat shoppen wordt je écht blij hoor.....zulke mooie spullies dus.....doe lekker mee en wie weet mag jij je wel uit gaan leven bij Wild Orchid Crafts.

Het thema van de nieuwe challenge is:

use your favourite color(s)........misschien niet helemaal een verrassing maar mijn favoriet is.........ROZE.   Ooooo.....jullie wisten het al.....hahahahahaha......


Roze in alle tinten....en dat gaat best ver hoor.......Je moet eens in een bouwmarkt bij de verfstalen kijken.....zoveel tinten die ik mooi vind. Ik kan het niet helpen en ik denk ook niet dat dat nog overgaat....hahahahaha.....


Ik zie wel aan mijn kaartjes dat het best veel was nog zo vóór de vakantie.....ook de foto's zijn niet helemaal maar.......alles wat af moest was af dus daar ging het maar om.
Ik heb een hekel aan mensen die hun verplichtingen niet nakomen die ze zijn aangegaan en het moet wel echt heel dringend zijn wil ik ergens skippen. Ik probeer in ieder geval altijd wel iets te maken......


De opdracht is simpel dus....doen jullie weer mee......graag tot ziens bij de Inky Chicks.
xxx Plony


Challenges:
http://cuttlebugmania.blogspot.de/
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.de/
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.de/
http://tuesdaythrowdown.blogspot.de/
http://unicornchallenge.blogspot.ca/

Reacties

  1. I love your card. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious. Cheers, Shawn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Plony...wat een geweldig leuke accentjes er allemaal op en Het schattige Tildaatje zoooooo mooi ingekleurd ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card love your colouring..your card is so soft looking..thanks for joining us over at Magnolia-licious..DT Kerri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje en roze jouw favoriete kleur? Dat wist ik niet haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig weer! En heerlijk toch lekker roze!! Vind ik ook leuk, maar ik hou erg van afwisseling, dus ook andere kleuren.
    Je hebt weer supermooi gekleurd, Plony. Altijd een genot om naar te kijken.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOVE your pink card. It is so feminine. Tilda is coloured beautifully. Love your flowers, lace and gorgeous dies. Many thanks for joining in our Magnolia-lcious Challenge Blog.
    Hugs, Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your Magnolia card is absolutely adorable. Thank you for stopping by Magnolia licious and for entering our challenge, I hope to see you again soon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine wundervolle Karte ist das geworden.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!!! Plony :-D <3
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card, Tilda is sooooo cute. Thanks for joining us a Cuttlebug Mania.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje