Easelcard

Hallo allemaal......

Ook zo genoten van het heerlijke weer.....dat is een cadeautje nu hoor....echt lekker nog en er volgen nog wat meer van dit soort heerlijke dagen geloof ik dus......nazomeren maar.

Ik heb onlangs verschillende uitgedraaide stanzen gekregen van lieve hobbymaatjes en uiteraard moet je die dan ook wél gebruiken......Dat heb ik dus gedaan en ik kwam erachter dat ik met zo'n hele grote stans zoals ik gebruikt heb,  moeite heb om mijn eigen ding te doen. Wil je de stans laten zien.....en dat is tenslotte wel de bedoeling van zo'n mooie stans.....dan kun je er dus niet teveel opplakken en dan kan ik mijn creatieve ei niet kwijt hihihi. Niet getreurd....gewoon een easelcard gemaakt om wat meer ruimte te hebben voor wat frutsels........maar hoe mooi ik sommige stanzen ook vind....het is soms gewoon mijn ding niet.


Het is niet zo dat het nu in mijn ogen helemaal is mislukt hoor maar zo merk je wat wel en niet je ding is....al met al is er nog genoeg om te bekijken dus......ik moet ook eigenlijk niet zeuren hahahahaha.....


Bloemen, kant, pareltjes.....het zit er allemaal gewoon op........en ik heb een strik ertussen gedaan van open materiaal waarvan ik geen idee heb hoe ik het moet noemen maar het is erg leuk om te gebruiken.....


Niet lachen dat ik niet weet hoe sommige dingen heten hoor maar ik verdiep me daar nooit zo in hihihi......ik vind het leuk of niet als ik het zie liggen en hoe je het dan noemt......het zal wel.......hahahahaha.

Dit was het weer voor vandaag.......ik heb nog een paar hele leuke nieuwtjes maar moet nog het een en ander voor mezelf houden....dat is best lastig hihihi......maar binnenkort meer hierover.
Fijne avond nog allemaal..........groetjesssssssssssssssss.


Challenges:
http://reasonableribbon.blogspot.nl/search/label/challenges
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.nl/
http://inthepinkchallenge.blogspot.nl/
http://throughthepurplehazechallenges.blogspot.nl/
http://cardmaniachallenges.blogspot.nl/

Reacties

  1. Ik ben dance dance dance aan het kijken en tussendoor lekker bloggen, hihi
    En net als je denkt het rondje is klaar....dan is Plony nog daar...whahaha
    Ik snap wat je bedoel met deze stans...is natuurlijk prachtig, maar is een andere manier van kaarten maken en niet geschikt om vol te plakken met van alles en nog wat en dat is je heel goed gelukt! Het is een heel mooi romantisch kaartje geworden bv. voor een bruidspaar die op huwelijksreis gaat!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een prachtige kaart geworden maar idd anders dan jouw gewone doen. Maar toch ook eens leuk om uit te proberen hé!
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It is a beautiful card, looks quite romantic as well. maybe a special weekend away to celebrate something special.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje zo zie je maar dat iedereen wel ergens anders zn favorieten in kwijt kan ik vind hem wel schiterend groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje zo zie je maar dat iedereen wel ergens anders zn favorieten in kwijt kan ik vind hem wel schiterend groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig hebben we allemaal zo onze favorietjes, dat maakt dat er zoveel mooie verschillende kaarten te bewonderen zijn. Ondanks dat het niet "je dingetje" is om een wat grotere stans te gebruiken is het toch weer een beauty van een kaart geworden. Mooi zoals je het liggende deel van de kaart gedecoreerd hebt Plony.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is GORGEOUS! Thanks so much for sharing it in our challenge. What a blessing to have you share your talents with us.
    Karen L
    Really Reasonable Ribbon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Plony,
    Ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik ben ook niet van dit soort stansen. Ik vind ze mooi om te zien, ook bij jou nu trouwens! Maar ik zal ze zie niet kopen. Ik vind je kaart weer een plaatje om te zien!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is stunning! I love the colors! Very soft! Thank you for joining us this week at
    Crafty Gals Corner Challenges .
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Blessings! Jeanie Ellis, DT, Crafty Gals Corner
    www.craftygalscornerchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer schitterend geworden Plony. Prachtig en dit model blijft altijd super toch zeker. Er zit weer genoeg op om naar de kijken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card!Full of texture!Thank you for taking part in our challenge this week at the Crafty Gals Corner!Hope you join us again next week!
    Hugs
    Kleri DT
    http://craftygalscornerchallenges.blogspot.co.uk/
    http://kefartworx.co.uk/ (My blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sooo pretty.
    Thanks for joining this months challenge at In the Pink
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje