Midweek Magnolias autumn

Vandaag ben ik weer hier op mijn blog omdat er een nieuwe challenge is gestart bij Midweek Magnolias......... autumn...colors/images/halloween...etc....

Mijn bijdrage is gemaakt met de herfstbladeren van Dutch Doobadoo.....dat is best wel herfst toch???


Best lastig om op de foto te zetten maar het is wel te zien zo denk ik......Tilda is er maar bij gaan zitten om te genieten van de herfst in al zijn pracht en praal....


Klein detail....roze paddestoelen...met witte stippen...hahahahaha.....
Ik kon ze natuurlijk niet weerstaan......


Ik ben niet zo heel erg van de herfstkaarten....en al helemaal niet van de Halloween.....maar zoals deze vond ik het toch wel leuk om te doen......mijn eigen draai.....


De kleine groene foamballetjes zijn afgevallen van takjes met deze balletjes....nooit iets weggooien, dat zie je maar weer....hihihi....


Ik denk dat dit wel zo'n beetje mijn laatste herfst creatie is.....maar wij hopen natuurlijk dat jullie er nog een keer voor gaan zitten.

Graag tot ziens op het challengeblog van Midweek Magnolias.
xxx Plony

Challenges:
http://daranddiane.blogspot.nl/
http://thecraftyaddicts.blogspot.nl/
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/
http://sweetstamperschallenge.blogspot.nl/
http://sirstampalotchallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Heel mooi gedaan Plony. Wim is ook een blad voor me aan het natekenen. Hij schiet alleen niet zo op. Maar ik maak er een kerstkaart van, dus het geeft niet zo. De jouwe is een plaatje geworden. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje! En die bladeren zijn heel mooi! De hele aankleding is enig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is fabulous!!! I love it! Thank you so much for sharing this with us at Magnolia-licious!
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A fabulous design, I love sweet Tilda and the lovely details, those tiny mushrooms look great.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend weer Plony...met prachtige details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a beautiful autumnal piece. Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations and good luck. Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How very sweet, I love all your elements here. Great take on the challenge, thanks so much for playing along with us over at Double D!
    Judy~ DD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG this is so adorable!! What a fabulous project! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘LEAVE it to me!’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fab creation, thanks for joining Stamping Sensations, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er weer heel mooi uit Plony. Mooi om die bladeren van DDD als basis te nemen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful project.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW, deine Karte ist sooo schön; auf diese Idee wäre ich nie gekommen.
    Vielen Dank fĂĽr die Teilnahme bei den Sweet Stampers. LG Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A very sweet and feminine fall card! You set a darling scene on the large, pretty leaf. I love the mushrooms! Thanks for playing along with our Leave it to Me challenge at DD!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful! Thanks so much for participating in The Crafty Addicts Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ein wunderschönes Werk. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    Liebe GrĂĽĂźe, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje