Ribbon Girls magnolia christmas card

Hallo........hier ben ik weer....
Ik kom jullie vandaag een kerstkaartje laten zien gemaakt voor de Ribbon Girl.
Ze hebben zoveel leuke dingetjes in de shop en de verzendkosten zijn nog minder dan wanneer je hier in Nederland iets besteld.....lijkt me toch een prima reden om eens te gaan neuzen in de shop.
De spulletjes die ik gebruikt heb zijn de volgende......
Padded star trim silver, wired gold/silver sparkly spot ribbon, paper from the 'Wonderland' paper pack, round pearl and double diamond flatback, frilled/gathered white tulle trim ,Ivory open roses, and organza flower trim from www.ribbongirl.co.uk en met zoveel moois maak je dan de volgende kaart.....


Wat een feestje hè......dat lint met de gouden en zilveren stippen is ook zo schattig......en zo handig te vormen......en dan dat mooie rozenlint bovenaan......echt te gek....



Het achtergrond papier is ook heel mooi....ik heb 2 verschillende kleurtjes gebruikt....mooi bij elkaar passend.....


de zilveren sterretjes zijn een beetje gevuld....net kleine kussentjes.....het is een sterrenlint maar jullie weten het wel hè....ik zet gewoon overal de schaar in hahahhahaha....


Dit was het weer voor vandaag......Ik geloof...zo even uit mijn hoofd....dat ik morgen weer terug ben.....en anders vást weer snel op een andere dag. Graag tot dan.
Liefs van Plony

Challenges:
http://asnowflakespromise.blogspot.nl/
http://thehollyandivychristmaschallenge.blogspot.nl/
https://craft-deebowz.blogspot.nl/p/challenge.html

Reacties

  1. Prachtig kaartje Plony. En al je materialen zijn zo mooi erbij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Plony,mooi lint heb je gebruikt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is dit kaartje geworden Plony, je heb je weer heerlijk uitgeleefd met kantjes en stansjes
    Ook Tilda heb je prachtige winterse outfit gegeven...

    Ps.. wij komen waarschijnlijk aanstaande zaterdag een molen fietstocht rijden
    in en rond Kinderdijk...Ik moet de tocht nog wel uitstippelen...we doen dat dan met knoppunten
    heb jij eventueel nog tips??

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele mooie kerstkaart geworden Plony, alleen alle materialen zijn al om van te smullen en dan zo'n mooi ingekleurd afdrukje erbij...helemaal top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Plony. Veel mooie details. Vooral de rand met roosjes en sterren en de 3 grote witte rozen bovenaan.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij weet al die lintjes en kantjes altijd perfect te gebruiken op je kaart en het is weer een snoepje geworden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful ribbons and trimmings, its a sweet card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic card, with great embellishments. Thanks so much for sharing with us at the Holly & Ivy Christmas Challenge. Hugs, Shona xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a pretty project ,love all your sparkly embellishments
    Thanks for joining us at Craftdeebowz and good luck
    Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje