Use trim....


Hallo allemaal.....fijn jullie hier weer te zien.
We hebben bij LHOSM als thema use trim......: ik hoop dat ik het goed uitleg als ik zeg.....lint, organza, kant, organza rozen, twine.....zoiets zal het ongeveer zijn.....
Sponsor is : The Rubber Buggy en dit is wat ik deze keer heb gemaakt als voorbeeld......


Ik had een boek van de action met daarin allemaal dingetjes om te maken voor de kerst.....Ik heb daar het een en ander uitgehaald en verwerkt op mijn eigen manier.....
1......Op een kerstbel van Dutch Doobadoo....
2.....een bijpassend envelopje ....
Op beide  een Tildaatje gedaan....helemaal in de kerstsfeer......


Hier kun je wat beter zien hoe het in elkaar zit......denk ik.....


In het echt zie je duidelijk dat het op de kerstbel is geplakt maar op de foto's denk ik....waar is die bel gebleven hahahaha....


In ieder geval heb ik mijn best gedaan om iets aan te dragen voor de reminder....en hoop ik natuurlijk weer mensen over de streep te trekken die mee gaan doen aan de challenge.

Ik geniet nog even van ons 40-jaar-getrouwd-weekendje-weg-met-de-hele-bups......en wens jullie allemaal nog een fijne dag verder.

Liefs van Plony

Reacties

  1. Such beautiful creations Plony! The bell is amazing and I love the coordinating envelope. Happy Anniversary!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Plony geniet er nog maar even van. Morgen is alles weer anders, alleen die 40 jaar blijven. Die zijn niet zo maar weg. Die kerstbal wel een beetje. Maar diegene die hem krijgen, vinden hem wel weer terug. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. They are super photos and your project looks beautiful.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje