Christmas card for the Ribbon Girl

Goedemorgen......

Hier ben ik alweer al was dat niet helemaal de bedoeling hahahaha.
Mary van de Ribbon Girl heeft mijn kaart al geshowed maar die had ik eigenlijk gemaakt voor een ander designteam en dan zou zij daarna ook deze kaart gebruiken.....Fout gegaan dus maar dat geeft niet.....Maken we gewoon weer een nieuwe voor het andere team....whahahahahahahaha.....

Ik heb een kerstkaart gemaakt met de mooie spulletjes van de Ribbon Girl dus en dit is het geworden.....


Ik heb gebruikt:
12-15 mm red paper roses
Venetian Christmas red seam binding
poinsettia ivory and gold
diamante snowflake
minipach wonderland 6x6 papers
ivory teardrop pearlised pin
Alma ivory vintage styled lace
en dat allemaal te koop bij de Ribbon Girl.


Gisteren had ik al een kaart voor de nieuwe challenge ...die moest nog niet......heb ik weer terug in concept gezet.....
Deze kerstkaart moest pas over een paar weken en die staat er nu al hahahahaha.....soms gaat het wel eens raar maar.....we lossen het wel op.



Fijne dag allemaal ............liefs van Plony.

Challenges:
http://addictedtostamps-challenge.blogspot.nl/
http://christmasatsweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/
http://lilredwagon.blogspot.nl/
http://cardsundmore-challengeblog.blogspot.nl/
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/


Reacties

  1. Sweet image and a fabulous design, the die cuts and embellies are gorgeous!Thank you for playing along with our November Challenge at Christmas at Sweet Stampin’
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart weer
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat leuk! Die kleine pinguins vind ik een heel leuk detail op de kaart..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps....gelukkig is een kaartje maken geen straf voor jou, hihi
    Heel leuk die kleine besneeuwde huisjes op de voorgrond Plony!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This ia a beautiful card, I love the die cut fame for the sweet image.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Plony...zo een super lief en mooi ingekleurd Tildaatje erop...en die prachtige poinsettias springt er echt uit....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk geworden Plony en volgens mij zijn dat die huisjes van die schudmal toch?zo zie je maar hoe alles van pas komt!errug......mooi hoor die mal bovenop ook super cool☺☺
    Groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty. Thanks for joining us at Little Red Wagon this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a beautiful card, Plony! I love the combination of dies you used, and the little penguins are so sweet! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cute!!! Thank you for joining us at ATSM, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card, Thank you for joining at Addicted to Stamps and More and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje