Christmas is coming

Goedemorgen....fijn dat jullie er weer zijn.....

Vandaag gaan we bij Midweek Magnolias weer van start met een nieuwe challenge.
Zoals jullie gewend zijn van ons is er weer een mystery prijs, beschikbaar gesteld door Magnolia Sweden . Het thema voor de nieuwe challenge is.....christmas is coming......handig.....als je meedoet heb je gelijk weer een kaartje voor je kerstpost . Ik weet niet hoe ver jullie al zijn maar tsjonge wat gaat het snel nu.....nog even en ze moeten de deur weer uit hoor.

Zelf heb ik niet gekozen voor een kaartje maar voor een kerstboompje om neer te zetten in huis......Elk jaar maak ik wat dingetjes voor de kerstdecoratie bij mezelf......en er liggen er inmiddels al heel veel....die eigenlijk alweer afgedankt zijn hahahaha.


Dit is gemaakt met een houten kerstboompje wat al heel lang lag te wachten......beplakt met mooi papier....foam balletjes toegevoegd als sneeuw.....en daarna wat bijpassende dingen gezocht om mijn Tildaatje mooi uit te laten komen....kant....bloemen.....labeltjes.....ach.....jullie zien het allemaal wel.....


een klein beetje vintagestijl is ook hier wel te herkennen denk ik......Dat is automatisme hahahahaha.....Ik kan niet meer anders denk ik....


Stiekum heb ik dit al neergezet op een kastje hoor hihihi......Het begint echt al te kriebelen om de kerst erin te gaan brengen.......Heerlijk allemaal lampjes en kaarsjes.....heeeeeel veel roze natuurlijk....Ik heb er zin in.

Gaan jullie meedoen aan onze challenge.......dat zou leuk zijn....

Fijne dag allemaal.......ik ga lekker met mijn mannie naar een kerstshow in een tuincentrum.....om nog veel meer in de stemming te komen. Gaat vást wel lukken.
xxx Plony


Challenges:
http://asnowflakespromise.blogspot.nl/
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/
http://craftycardmakers.blogspot.nl/ ...home decoration wooden christmas tree
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/
http://stempelgartenchallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. This is gorgeous, I would love to have it hanging in my house. Hugs Em x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig geheel zo!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, this card is beyond stunning! There are so many wonderful details here that I just love, but your amazing image definitely steals the show! Your colouring is incredible, and I love the little drops of snow!! Hope you are having a wonderful week, hugs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief schattig kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my this is so very lovely Plony!! Your sweet Tilda is surrounded by gorgeous elegance...beautiful as always my friend!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha je hebt er zeker al weer zin in Plony! Je hebt weer een beeldige creatie gefreubeld, dat is aan jou wel toevertrouwd! Heerlijk naar het tuincentrum, ik ben er nog niet aan toe gekomen maar ga het zeker doen!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eindelijk weer even tijd om langs te hoppen en ik zie dat ik weer veel moois gemist had. Dit ziet er ook prachtig uit. Misschien moet ik mijn magnoliaatjes ook maar weer eens tevoorschijn halen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A beautiful shaped card, with delightful details and image.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a sweet little Christmas decoration!! I love the tree shape and the focal image is so cute and so beautifully coloured. Love the addition of the 'snow' and the deer is gorgeous! Thank you for playing along with us at Crafty Cardmakers. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je er weer een supermooi geheel van gemaakt!! Plony :-D
    Echt zo gaaf!! Het hertje erop vind ik ook zo leuk!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Plony, what a fantastic creation. Love your great colouration and all the stunning details you assembled in perfection.

    Thank you very much for joining us at the Stempelgarten Challenge.

    Hugs and good luck
    Claudia
    DT Stempelgarten challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very pretty decoration, gorgeous details and loving the colours. Thanks for sharing it with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje