een klein beetje vintage???

Een kaartje gemaakt voor iemand die niet zoveel heeft met de nostalgische plaatjes die ik heeeeeel graag gebruik. Het grappige is dat ik met een ander plaatje toch gewoon bij mijn vintage look terecht kom.....tenminste....dat denk ik wel...

Een laars gemaakt om gezellig ergens aan te hangen.....Ik weet dat ze een lamp heeft waar van alles belandt dus ik zie deze daar wel aan hangen met de kerst denk ik hihihihi.....


Het is toch ook wel leuk om gewoon wat andere plaatjes te gebruiken....dieren vind ik persoonlijk ook altijd heel leuk en ach....zo'n klein dotje in de sneeuw moet je toch wel leuk vinden.....


Dit is niet de gewone kerstsok maar eigenlijk meer de elfensok....met zo'n leuk puntje.....waar ik een stukje van het rozenlint/kant op heb geplakt....daarnaast nog een rode bloem en een stukje wondgaas.......


Ook dit kerstkaartje was gewoon superleuk om te maken hoor.......Hier heb ik mezelf echt niet mee gepest en ik weet zéker dat dit heel leuk gevonden gaat worden.....daar doe je het toch voor?

Dit was het weer voor vandaag..........tot snel weer...
Liefs van Plony

Challenges:

https://themerrychristmaschallenge.blogspot.nl/
http://thehollyandivychristmaschallenge.blogspot.nl/
http://mmmchallengeblog.blogspot.nl/
http://animalfriendschallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. This is a wonderful shape for card. It looks so pretty.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Großartig gemacht! Gefällt mir sehr gut.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wie süß!! Wunderschön gemacht!! Vielen Dank für`s Zeigen bei den Animal Friends.

    Liebe Grüße
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! Plony :-D
    Leuk ook zo'n elfensok!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your project is so wonderful.
    Thank you for joining us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cute! Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge this week.
    Janis, Owner & Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Gorgeous! Thank you for joining us at the Make My Monday challenges. Looking forward to seeing you in our gallery again! Nandini, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable stocking! The cat picture makes it perfect. Thanks for joining us at MMM for our Snow Challenge.

    Robbie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje