Only a few to go.....

Ja.....nog maar een paar te gaan....en ik ben nu bezig aan een paar vintage kerstkaarten op de automatische piloot. Niet te moeilijk....niet teveel frutsels om het gewicht binnen de perken te houden want ik vrees dat de postzegels me ook dit jaar weer veel teveel geld gaan kosten.....

Een opschieter dus.....vintage christmas....


Het is ...denk ik....ook niet zo erg om zo'n opschieter te krijgen want het is toch al hartstikke lief als je alleen al naar dat plaatje kijkt. Ik geniet al van een kaart die alleen uit zo'n nostalgisch plaatje bestaat. Ik zag pas van die kaartjes liggen en had ze ook bijna gekocht.....tot ik dacht....dat heb je thuis toch al lang liggen....hahahahaha..


Ik denk dat ik een soort vintage plaatjes verslaving heb....en een verslaving aan rose dingen.....o jee......het moeten niet teveel verslavingen worden....


Wat dat rose betreft....ik ben al druk in de weer met de kerst in huis te brengen en heb als 1 van de eerste dingen een goedkope kerstkrans gepimpt.....in het rose.....en zo heb ik in ieder geval al een mooi stukje kerst aan de kastdeur hangen..... Ook heerlijk om te maken zoiets en het geeft me veel meer voldoening om te werken met de spullen die er liggen dan wanneer ik een complete deurkrans gekocht zou hebben voor veeeeel teveel geld. Geloof me....ik heb al diverse mooie rose kransen gezien maar ik ben wel tevreden met de mijne hoor.....heel tevreden.


Fijne dag allemaal.....liefs van Plony


Challenges:
http://allsortschallenge.blogspot.nl/ : Let it snow....
http://crazy4challenges.blogspot.nl/
http://fabnfunkychallenges.blogspot.nl/ : Let it snow

Reacties

  1. Even een reactie op deze mooie kaart. Ach Plony ze zijn toch allemaal heel erg mooi. En gelukkig mag je deze maand een zwaardereuitgave sturen. 50 gram voor 1 kerstzegel. Scheelt toch weer. Ik heb ze vorige week al gebruikt.
    Straks ga ik even de kaart van vandaag op facebook zetten. Als het lukt ????
    Dat ken je van mij he? grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en ik vind je krans schitterend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie weer prachtig. Door jouw.kaarten word ik echt geinspireerd. Heb daarom pas eens even voorraad kant besteld. Is nog niet binnen, maar zie dat
    jij ook het kant hebt gebruikt die ik heb besteld. Nu ff wachten dus op postbode. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook op vandaag laat je ons weer een prachtige vintage kaart zien.
    Zoveel moois op te zien en inderdaad ze zullen hierdoor wel wat wegen.
    Kostelijke post, maar als je er maar plezier aan hebt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very beautiful! Loving the vintage photo and wonderful details!
    Thanks so much for joining us at Allsorts challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Noem jij het maar een opschieter Plony, ik vind hem lief en meer dan vol genoeg hihi!
    Je krans is zooooooooo mooi!!! Ook al ben ik geen wintermens........dit is zo'n heerlijke tijd van het jaar met al dat moois in huis!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A totally delightful Christmas creation which looks lovely in the soft colours with the lovely Vintage image, many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en heel mooie kerstkrans, Plony!
    En wat Leny schreef klopt, je mag tot 50 gram versturen met Ă©Ă©n kerstzegel. Daar kun je heel wat "frutsels" voor opplakken hoor!
    Maar Sandd geeft ook kerstzegels uit en die zijn zelfs 20 cent goedkoper per zegel, alleen moet er dan wel een Sandd post in de buurt zijn.
    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi weer Plony. Gezellig in blogland. Hoef niet te schakelen vandaag, Maar vintage moest er op. De jouwe is subliem weer. grt leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zal altijd aan vintage liefhebbers een kaart sturen met inderdaad 2 of soms wel 3 zegels! Maar ga ook kaartjes maken die minder wegen, want het word een dure aangelegenheid en ik hoorde dat de postzegels nog duurder gaan worden?! Je kaart is weer een dot hoor...ook met een beetje minder is de sfeer prima aanwezig!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje weer Plony! Ook je krans is prachtig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een schitterende kerstkaart Plony....weer geweldig leuk al die details
    en ja die postzegels ik wat hè...maar nu is het toch een beetje voordeliger...tot 50 gram maar één decemberzegel...scheelt weer een slok op een borrel...hahaha
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wondermooi kaartje, wat jij maar 'eenvoudig' noemt...
    je krans is heerlijk met die roze pasteltinten!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony, je krans is om te smullen, héél mooi zoals je die shabby gemaakt hebt ;p. Ook je kaart is een plaatje, jij noemt het een "opschieter" maar er valt zoveel moois op te bewonderen, daar ben je toch ook wel even zoet mee?
    Je weet toch dat het bij kerstzegels zo is dat je maar 1 zegel nodig het tot 50 gram? Normaal moeten er dan twee op, scheelt toch weer, hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt en de krans is Super!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje hoor, Plony.
    En dat noem jij dan een opschieter, ik zou er nog aardig wat tijd aan spenderen om hem zo te krijgen.
    Je kerstkrans is ook een bjoetie, geeft toch een stukje voldoening als je hem zelf zo gemaakt hebt en zeker als hij dan uiteindelijk nog een stuk goedkoper is als kant en klaar uit de winkel. En helemaal naar je eigen zin.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje Plony, een heel lief plaatje en het geheel is toch zeker schitterend. Je krans vind ik helemaal super. Je hebt echt eer van je werk hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Linda......ik heb per ongeluk je lieve reactie verwijderd maar ik heb hem gelezen hoor. Ik probeer iemand met spam te verwijderen maar klikte ook jouw vakje mee......

      Verwijderen
  19. Je niet te frutsels kaart ziet er weer geweldig uit Plony, net als je krans, die is echt prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje