Ribbon Girl....any image challenge

Goedemorgen en welkom weer op mijn blog.
Vandaag mijn  DT-kaart voor de Ribbon Girl.

De nieuwe challenge is een "use any image challenge" en je mag dus maken wat je leuk vindt als je maar een plaatje gebruikt.....kan ook een stempelafdrukje zijn natuurlijk.

Sponsors zijn deze keer:




Use any image dus......
dit is mijn voorbeeldkaartje geworden....


de items die ik gebruikt heb van de Ribbon Girl zijn de volgende:



Heerlijk sfeertje toch en ook de wat traditionele kleuren komen soms wel eens voor bij mij. Niet zo heeeeeel vaak maar het komt voor...hahahaha


Dit was het weer voor vandaag.....
Fijne dag allemaal.

xxx Plony


Challenges:

https://craft-deebowz.blogspot.nl/p/challenge.html
http://sparklesforumchallenges.blogspot.nl/
http://houseofcardschallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. What a beautiful card! The layout is gorgeous and all of the texture is absolutely yummy! Thanks for playing along with House of Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW look at all those great embellishmants that adorn that cool image. This is a gorgeous card!!!Thanks so much for entering your lovely card into our 'Anything Goes with a Handmade Bow' challenge at Craft-Dee BowZ this month. I look forward to seeing what you create for our next challenge. Hugs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at Sparkles, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje