Vintage lady

Hier ben ik nog een keertje vandaag....en wat een ontzettende leuke reacties heb ik al gekregen op mijn blogverjaardags bericht....echt zo lieffffff......

Ik laat het bericht bovenaan staan om iedereen die het leuk vindt de kans te geven te reageren.

Ik heb nu nog een kaartje voor jullie....gemaakt als reminder voor de vintage groep op FB.
Vintage Lady's willen we graag zien en voor mij persoonlijk is dat een heel leuk onderwerp....Ik houd van de mooie vintage plaatjes....Zo leuk die mode van toen....en die haren.....Ik zou best geleefd willen hebben in die tijd hihihi.

Met de label harten mal van Dutch Doobadoo deze kaart gemaakt....


Handig dat bovenaan nu direct een lint of strik kan worden gedaan zonder dat je eerst een gaatje moet maken..... Ik houd van harten.....romantisch.....


Het plaatje heb ik uitgeknipt uit een vel van Syta en daarna bij de restjesbak gehouden om papier te vinden in bijpassende kleuren.....en het is weer gelukt.
Het roze papier is écht al jaren in de bak.....misschien weten jullie nog wel dat er van dat mooie glimmende papier was waar een lekker luchtje aan zat.....dat is dus dit roze papier wat ik heb gebruikt hihihi......Weer een restje netjes opgemaakt dus....


Dit was het voor vandaag...... Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en zeg weer.....tot gauw.....
xxx Plony

Challenges:

http://challengeupyourlife.blogspot.nl/
http://crafting-with-dragonflies.blogspot.nl/
http://reasonableribbon.blogspot.nl/search/label/challenges
https://craft-deebowz.blogspot.nl/p/challenge.html

Reacties

  1. Wat een prachtige creatie weer, lekker vol en mooie materialen en kleuren, heerlijk om te zien. Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is ie weer geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! Plony :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, this is beautiful Plony. So many wonderful touches. Thanks so much for sharing with us. I hope you will join us on the 13th for our Blog Hop. Have a great week!
    Karen Letchworth
    Really Reasonable Ribbon

    P.S. You're always welcome to stop by and play along with us at Word Art Wednesday. Always Anything Goes/Family Friendly, and lots of fabulous prizes. I'd love having you join us.
    www.wordartwednesday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend weer Plony.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fun project and a great addition to our challenge. Thanks for playing along with us at Really Reasonable Ribbon. Hugs from Ginny at Polly's Paper Studio.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Full of such prettiness! Thanks for sharing with us at Crafting with Dragonflies!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, perfect work. Thank you for joining us at Crafting with Dragonflies.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Crafting with dragonflies. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje