We hebben een winnaar....

Hallo lieve allemaal......

Ik heb een winnaar uit de hoge hoed getoverd om mijn candy aan uit te reiken.
Er is meer dan 300 keer gekeken naar mijn candy-bericht.....veel minder gereageerd .....maar de reacties die zijn gegeven zijn ontzettend lief en hebben me toch heel goed gedaan.
Alle namen van de reagerende trouwe volgers heb ik in een schaal gedaan en Arie heeft er de volgende winnaar uit gehaald......

trrrrrrrrrrrrr......tromgeroffellllllllllll..

Ela Rubira......

Jij bent de winnaar van de candy en ik wil je vragen even je gegevens te mailen naar mij zodat ik je een pakketje kan sturen. Ik hoop dat er wat voor je bij zal zitten.....en dat je er blij mee gaat zijn.

Nogmaals allemaal bedankt en.....volgend jaar weer zullen we maar zeggen.....
Ben heel benieuwd wat er dan nog van blogger over zal zijn.

Lieve groetjes en tot morgennnnnnnnn..........


Reacties

  1. Gefeliciteerd Ela en dank je wel voor de geboden kans Plony. Op naar de volgende mijlpaal ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Ela! En ik ga ervan uit dat blogger gewoon nog exact zo draait als nu.... tenminste dat hoop ik.
    bedankt voor de kans!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Ela!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Ela met de weggever van Plony en bedankt voor deze kans!
    Ik denk dat er nog veel zullen bloggen en misschien gaat facebook wel terug lopen??? hihi wie zal het zeggen!
    Een heel fijn weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Ela!
    En blogger gaat gewoon door hoor haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Ela.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, Ela.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje