Zomaar een kaartje....

Mijn kaartje voor vandaag  was voor Marvelous Magnolia maar ik heb besloten het designteam...opnieuw.....te verlaten.
Ik ben iemand van regels en kan er ontzettend slecht tegen als niemand zich iets van de regels aantrekt. Je gaat in een designteam met de bedoeling met elkaar een blog groot te maken en het  leuk te hebben met elkaar en leuk te maken voor de deelnemers en volgers van het blog. Daar horen nu eenmaal regels bij en ik vind dat je je daar dan ook aan moet houden....allemaal. Misschien zeur ik dan teveel maar het stoort me gewoon als er overal zo makkelijk over wordt gedaan.
Het resultaat is dan ook dat ik me af ga vragen of ik me moet ergeren of dat ik er beter uit kan stappen.....Het is tenslotte een hobby en daar wil ik op een leuke manier mee bezig zijn. Ik weet wat er van mij wordt verwacht wanneer ik in een team stap en je mag toch geloven dat anderen dat ook weten. In ieder geval......Marvelous Magnolia is voor de 2e keer verlaten en nu is het wel echt klaar. Ik heb ook een streep gezet onder het designteamschap bij Paradise of Stamps want ook daar kon ik mij niet meer helemaal vinden in hoe het er aan toe ging. In ieder geval maakt het weer wat ruimte en de ervaring heeft geleerd dat ik dat ook zomaar weer ineens kan opvullen hahahahaha....
Wie denkt mij in een team willen is gewaarschuwd....regels....daar ben ik van.......Doen wat je belooft....van beide kanten.......Ik geloof toch niet dat het een hele slechte eigenschap is van mij.....maar het maakt je soms niet populair......Gelukkig word ik een dagje ouder en.....boeit me dat niet meer zo......sorry.....


Even geen kerst of herfst of zoiets....gewoon een lief kaartje met harten....grote en kleine....heel veel harten dus.....


Zelfs Tilda heeft een hart in haar handjes......hoeveel harten wil je hebben hahahahahaha....


Met nog een mooie foto van die geweldige rozen ga ik het hier afsluiten voor vandaag......



Liefs van Plony

Reacties

  1. Je kaart is erg mooi Plony. Jammer dat het je uit het team bent gestapt, maar als je je ergens voor in zet, verwacht je er wel iets voor terug. Ik zou er ook niet tegen kunnen hoor. Goeie beslissing.
    Fijn weekend,
    GRoetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh prachtig Plony enne een hele lieve stempel! Enne wijze keuze! Ik ben het geheel met je eens.
    Groetjes en een fijn weekend.
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Groot gelijk hoor dat je er dan mee stopt, ik ben zelf ook erg van "hou je aan de regels", dan gaat het allemaal makkelijker en wordt het ook geen zooitje.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk romantisch kaartje Plony. Leuk hoor die kleine hartenrand aan de onderkant.
    Ik snap hoor dat je je ergert als mensen zich niet aan regels houden. Ik ben zelf ook echt iemand die ervan houdt om regels na te komen. Er komt vast snel weer iets anders op je pad.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Its a really sweet, beautiful card Plony.
    I think we should do what we feel is right for us.
    You have made up your mind and the choice is yours to make,
    this was a post from your heart to read.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje