romantic heart

Goedemorgennnnnn......

Een hart....1 van mijn favoriete modellen. Een wat grotere deze keer....omgetrokken van een hart wat bij mij aan de linnenkast hangt. Daarna een maatje kleiner uitgeknipt....en met veel bloemen gekomen tot het volgende resultaat.....


Ik ben begonnen met takjes roze ....ja hoe noem je dat ook alweer.....soort besjes/bolletjes.....Soms weet ik het echt niet meer hoor hahahahaha....ik geef het maar een naam....In ieder geval de takjes heb ik eerst vastgelijmd in een soort hartmodel en daarna heb ik de blauw/groene bloemen ertussen geplakt.....over het plaatje heen....


pareltjes....kant....de mooie strik bovenaan is uit Duitsland.....het patroon erop is een soort foamachtig iets en geeft een hele sjieke uitstraling aan het lint. Als we binnenkort naar Duitsland gaan dan ga ik eerst eens zoeken of ik nog meer van dit lint kan scoren.
Eerst moet ik begin februari nog even een kleine operatie ondergaan....een endoscopische neusbijholte operatie....1 nacht blijven in het ziekenhuis....en dan maar duimen dat de problemen die er vanaf augustus vorig jaar zijn, eens gaan worden opgelost. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee....


Ik ben van de niet klagen maar dragen club....hahahaha....dus geen medelijden hoor....er zijn veel ergere dingen. Geniet maar gewoon van wat ik laat zien....das veel leuker.....hoop ik hahahaha...

Dit is het weer voor vandaag.....Jullie zien me weer snel terug....er staat nog heeeeeel veel achter de schermen te trappelen....Ik ben weer goed bezig geweest.

Fijne dag allemaal......xxx Plony


Challenges:
http://cardz4galz.blogspot.nl/
http://frillyandfunkie.blogspot.nl/
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/
http://notjustcardschallenges.blogspot.nl/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Wat heb je dit hart weer prachtig gepimpt. Je hebt eer van je werk hoor.
    grts leny
    PS aparte bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat slim dat je een bestaand hart als basis voor je mooie werkstuk hebt genomen!
    Het ziet er weer super uit.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt mijn hart veroverd met deze creatie, wat weer mooi.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It is a gorgeous heart hanging , wonderful details and berries.
    I hope all will be well for you when you go to the hospital.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooooo. in een romantische bui?? Prachtige gedaan!
    En alvast sterkte gewenst met de operatie. Zou wel fijn zijn als de klachten er daarna niet meer zijn! Ik duim voor je!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan weer Plony, inspiratie genoeg volgens mij, waar haal je het toch steeds vandaan hihihi. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sensational and BRILLIANT Plony, love this gorgeous post.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my! This is amazing! I love the shape, I love how the heart is repeated with the floral wreath, and all your colors are wonderful. This is stunning. I am so glad you shared your heart-shaped card with us at Cardz 4 Galz! - Chris, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW! What a gorgeous design! Love the shape. Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW this stunning, I love the shape, gorgeous papers and all of the embellishments! Thanks so much for joining us at Cardz 4 Galz.
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautiful heart Plony. I'm wondering what your word for 2018 is for our challenge? Thank you for joining us at Frilly and Funkie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Not Just Cards. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje