kaartje maken bij Riet

Riet is mijn hobby-vriendin uit Papendrecht......
Wij kunnen heerlijk kletsen met elkaar maar ook knutselen of kleuren.
Deze keer zijn we lekker aan het knutselen geweest en ik wilde heel graag de wolk van Dutch Doobadoo eens bewerken.....Dus dat is dan ook gebeurd.
In het vintage en met de spulletjes van Riet.....Leuk om te snuffelen in een ander zijn spullen hahahahaha......Het resultaat is best leuk geworden....


Het plaatje is volgens mij van Nellie Snellen en wel heeel erg leuk....Leuk vintage papier erbij en kantjes en frutsels.......De kleur van de grote bloem vertekent door het lamplicht maar komt in het echt veel dichter bij de kleurtjes van het papier.....


Sunshine....dat is ze wel.....dat lachende snoetje.......Ik vraag me dan altijd af wie het zal zijn en hoe oud ze nu is........Zou het wel eens achterhaald worden wie op de plaatjes staan die we gebruiken??? Als je jezelf terugziet op een vintage kaartje van ene Plony de Jong zou je het dan leuk vinden hihihi....Wie zal het zeggen.....


En alweer een kaartje geplaatst.......Ik zou eens moeten nakijken hoeveel het er wel niet zijn geweest in mijn blogtijd.....bést veel....denk ik zo.
Een heerlijke verslaving...........

Tot de volgende kaart dan maar weer......
Liefs van Plony

challenges:
http://everybody-art-challenge.blogspot.nl/
https://tuesdaytaggers.blogspot.nl/
http://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.nl/

Reacties

  1. Een "Wolk"van een kaartje Plony...weer zoveel mooie accentjes allemaal...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely, sweet girl and an amazing card - wow! Thank you for another beautiful entry linked to our Vintage challenge over at Try It On Tuesday!
    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gedaan, echt een schattig plaatje heb je erop verwerkt zeg. Mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je goed gelukt om een prachtig wolken-kaartje te maken. Schattig plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi PLony wat weer een prachtige creatie,maar dat zijn we van jou wel gewend,dit is weer echt een Plony kaart.nog bedankt voor je reactie op mijn helleborus kaart,lees dit met veel plezier.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony, your sweet card is just stunning! Thanks for sharing it with us at Try it on Tuesday this time. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, your card is absolutely beautiful

    Thank you for joining us at TRY IT ON TUESDAY

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you Plony for sharing this beautiful card with us at Try it on Tuesdays.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk! gezellig dat je meedoet bij Crafting from the Heart.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous project, love the colours, love all the sweet additions. Thanks for joining us at TIOT, hugs, Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a wonderful romantic card dear Plonie and the little girl looks so sweet.
    Dear Greetings
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje