MM....fav. colour(s)

Goedemorgen allemaal.....

De kaarten vliegen je hier weer om je oren......hier is de volgende alweer.
De nieuwe challenge bij Midweek Magnolias heeft als thema favoriete kleuren en de sponsor is....zoals altijd....Magnolia Sweden.

Ik hoef niet meer uit te leggen wat mijn favo kleuren zijn denk ik maar voor wie het nog niet weet....Ik ben dol op roze....roze in alle mogelijke tinten.....
Mijn kaart is dus.....roze....


Roze......een beetje uitlopend naar lila......
Een zomers kaartje......net nu het nog even flink begint te winteren hahahaha.....
Die zomer zullen we dus nog even op moeten wachten.


Tilda staat er weer gezellig gekleurd bij......mijn copics hebben hun best weer gedaan om haar er fleurig uit te doen zien.....en er vliegt van alles door de lucht....de zomerse lucht....vliegjes...zaadjes van de bloemen....de zomer stuift om haar heen....


Waar het bij mij niet zo de vraag is wat mijn favoriete kleuren zijn ben ik benieuwd naar die van jullie......Doen jullie mee met de challenge???

Dan wens ik jullie heel veel knutselplezier en een hele fijne dag.

xxx Plony

Challenges:
http://citycrafter.blogspot.nl/
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/
https://just-hanna-stamps.blogspot.nl/
http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.nl/


Reacties

  1. Nooit geweten dat dit je favoriete kleuren zijn...lol.
    Ja we krijgen zin in het voorjaar hè! Heerlijk zonnig kaartje en weer beeldig alles bij elkaar Plony! Geniet van het zonnetje en idd. de winter is nog niet over, dat word weer flink autoruiten krabben voor me! Fijne dag verder
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou nee dat wist ik niet hoor dat je favo kleur rose is, maar goed nu dus wel.....is weer een schitterend kaartje geworden en gewoon zo mooi.....ze staat gewoon te stralen op je kaartje.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony, wat een lieve vrolijke kaart. Waar haal je toch alle tijd vandaan, ik vind dat zo knap. Het gaat weer wel winteren maar die heerlijke open zonnige dagen zijn toch zálig om met die dartele honden/dames te wandelen? Net weer met Ziva naar het bos geweest, die is voorlopig onder zeil..LOL
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook weer een heel mooi kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat weer een 'BEAUTY' Plony...een dotje van een Tildaatje ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So pretty, thanks for sharing with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous gorgeous gorgeous. Nice work.I love it. Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous make, thanks for sharing with us over at World Wide Open Design Team Challenge.
    Angie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! Your card is so lovely!
    Thanks for joining us at Hanna and Friends.

    Sternenglanz x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje