nog maar een babykaartje

Into de babykaartjes......
Nog maar 1 gemaakt maar deze keer weer heel iets anders.
Ik houd van steeds weer een ander modelletje....maar dan ineens ook weer graag wat zelfde modelletjes achter elkaar. Het is maar net hoe mijn pet staat hahahahaha....

Dit kaartje is gemaakt met de hexagon....en dan in easel vorm...


Het voor ons allen bekende babyplaatje....Hij blijft zo schattig....
Het is een echte klassieker maar vooral voor opa's en oma's blijft het een favoriet item .....


Leuk met het echte jongetjes designpapier.....
De autootjes zijn wel heel leuk voor een babykaartje......


Bundle of joy......nou dat is zo'n lief babytje zeker wel.......en een absolute rijkdom......
Ze zijn zo snel weer groot....Die boeven van ons zijn alweer op weg naar 6.....5.....3....en 2.....
Het is toch niet te geloven.
Heerlijke mannekes waar we enorm van genieten.

Dit was het weer voor vandaag....een hele fijne zondag en....tot laterssssss......
xxx Plony


Challenges:
http://allsortschallenge.blogspot.nl/ : B for Baby
http://everybody-art-challenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Prachtig model ook zo. Ik heb eindelijk op de beurs dit plaatje kunnen scoren. Was al zo lang naar een mooie op zoek. Een heel lief kaartje weer zo Plony!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit weer tegen het beeldscherm aangeplakt hoor! In hexagon style zo gaaf,
    echt schitterend weer Plony!!! De bundeltjes of joy daar moeten we zeker met volle teugen van genieten, want de tijd vliegt!
    Fijne zondag verder,
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Plony wat weer een leuk baby kaartje, vooral het achtergrond papier doet het heel goed maak het ook een beetje stoere kaart. De spelen zijn weer achter de rug, dus nu tijd voor andere dingen.
    wens je nog een fijne dag,de zon schijnt en achter glas is de zon al lekker.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What an adorable new baby card, all so prettily embellished, many thanks for joining our 'I Spy something beginning with B' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje. En ook herkenbaar als een plony kaartje. Nog voordat ik.zag dat het van jou hand kwam dacht ik al dit is een plony creatie. Je hebt zo je eigen stijl en dat vind ik echt super mooi. Als ik zoiets maak lijkt het altijd op een grote bende......maar deze creatie is weer prachtig

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje. En ook herkenbaar als een plony kaartje. Nog voordat ik.zag dat het van jou hand kwam dacht ik al dit is een plony creatie. Je hebt zo je eigen stijl en dat vind ik echt super mooi. Als ik zoiets maak lijkt het altijd op een grote bende......maar deze creatie is weer prachtig

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer super leuke kaart Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gedaan is dit weer. Zo schattig en ook dit model kaart is leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It is a wonderful shape and design for this adorable baby card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PRACHTIG en super schattig babykaartje Plony...wat is er weer veel moois op te bewonderen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such an adorable baby card you created here, so very special with the wonderful details!
    Thanks so much for sharing with us this week at Allsorts challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje