Valentijnsdag

Valentijnsdag......

Overal zie je leuke kaartjes met hartjes en LOVE....
Afgelopen week heb ik hele mooie spulletjes gekregen van mijn zus die stopte met haar hobby en daar zat ook heeeeeel mooi designpapier bij van graphic 45....valentijnspapier....uit 2013.
Ik dacht daar ga ik dan ook maar iets mee doen zo in deze tijd.....en ik ben begonnen met een notittieboekje te bewerken....
Dit is het resultaat.....


Is het niet geweldig? Zulke leuke plaatjes en prachtig papier.....
Samen met de nodige kantjes is het wel heel romantisch geworden toch?


Mijn vriendin was gisteren even op de koffie en die vond het vreeeeeselijk hahahahaha.....
Smaken verschillen maar dat mag zeker wel....... Ik vind het te schattig.....Ik weet niet onder welke noemer dit valt maar ik denk misschien wel onder shabby chic...of iets van brocante......Het doet er ook niet toe hahahaha.......Ik vond het leuk om te maken.


Ik kan vast verklappen.....er komt nog een creatie aan met dit papier maar voor nu is dit het weer.
Slaap lekker allemaal en.......een hele fijne valentijnsdag.
Liefs van Plony

Challenge:
https://craft-deebowz.blogspot.nl/p/challenge.html
https://scrapfromyourheart.blogspot.nl/
http://avenue613.blogspot.nl/
http://brownsugarchallenge.blogspot.nl/
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Gaaf kaartje is dit Plony.
    Je boft toch maar weer met je zus die is gestopt met haar hobby! Hopelijk is het uit vrije wil;)
    Ik kan me de reactie van je vriendin wel voorstellen (of eigenlijk niet.... ik vind je kaartje prachtig), maar ik heb een schoonzusje die mijn kaartjes weleens aan haar vriendinnen laat zien en die vinden ze ook altijd te druk... en dan hebben ze die van jou nog niet eens gezien haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldschoon projectje, wat een romantiek met dat schattige "cupidootje"! Denk wel dat dit onder shabby valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW Plony wat een beauty en voor jou extra dierbaar omdat er mooie dingetjes van je zusje op zitten denk ik!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is beautiful and romantic, a stunning card for Valentines day.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het eerste wat ik dacht?...wat een mooi brocante sfeertje!!! Zoals je ziet is mijn laptop gelukkig weer gefixt en heb ik even rustig terug zitten lezen!!! Ook dat je veel plezier hebt gehad met het maken van foam bloemetjes whahaha Ik vind je kaartje prachtig en jammer dat je zus Herma definitief stopt, ik dacht nog zal ze nog weer opduiken! Wel leuk dat ze jou de spulletjes heeft gegeven!
    Valentijn groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat weer een geweldig Valentijns kaartje heb je gemaakt,een leuk plaatje.
    weet dat je ook zit te kijken vanmiddag zou Swen het halen? veel kijk plezier.
    Groetjes Marjan.


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh such a wonderful card! Love all the details!
    Thank you so much for joining us at Scrap from your heart ♥
    Hugs from DT Maya

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So lovely. <3

    Thank you for joining us over at Scrap from your heart.

    Hugs DT Line

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje