vintage woman easel-card

Vintage woman easel-card.....Dit zegt het al helemaal hahahahaha....
Soms is het gewoon moeilijk om een kopje te maken voor de blogpost en dan is het gemakkelijk om gewoon te zeggen wat er komt.....
Een easeltje dus.....met mijn favoriete vintage inslag.......


ennnnnnnnnnn....ook wel heeeel veel van mijn favoriete kleur te bekennen hier ....hahahaha.....
De prachtige mal die ik heb gebruikt op de kaart is van Jeanine's art.....een superfijne mal die heel mooi uitsnijdt.....Meestal vergeet ik van wie de mallen zijn maar deze heb ik onthouden....


Het dromerige plaatje is van Syta en daarvan ben ik uitgegaan voor de kleur van papier en bloemen....


Dit was het weer voor vandaag.......Jullie zien me vast weer snel terug want ik heb nog heel veel wat ik hier niet heb laten zien dus....graag tot snel.....

Liefs van Plony


Challenges:
http://creativefingerschallengeblog.blogspot.nl/
http://cutitupchallenges.blogspot.nl/
http://craftycreationschallenges.blogspot.nl/

Reacties

  1. Another of your gorgeous cards Plony. This is a beautiful design.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen Plony. wat weer een prachtige kaart. alles past zo mooi bij elkaar,en mooi in de kleur roze.de spelen zitten er weer op dus tijd voor andere dingen.
    nog een mooie zonnige dag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony ,
    Chique kaart Plony . Mooie combinatie lief plaatje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous cameo easel card. Simply stunning embellishments!

    Thanks for joining us for our Anything Goes challenge at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje