challenge 4 Ally's Angels

Bij Ally's Angels zijn we weer klaar voor een nieuwe challenge......
We hebben een hele mooie sponsorprijs gekregen om aan de winnaar te schenken van Mary van
The Ribbon Girl.....


en we willen graag dat je kaartje wordt voorzien van ribbon en/of twine.....

Persoonlijk ben ik meer van het lint dan van twine......en deze keer heb ik mooi breed lint gebruikt met een soort van foam laagje erop.
Dit lint heb ik in Duitsland gekocht en ik kan je verzekeren dat er weer een paar rolletjes mee gaan naar Holland ook deze keer......Ik heb ze nog weer gevonden hoor hahahaha.....


Een easel-kaart met een mooie ruche waar ik het lint nog extra heb toegevoegd.....op het liggende gedeelte nog wat bloemenkant......en de leuke hanger is uit een pakketje van de action......


Make today amazing staat erop......en met de leuke bloemetjes past het prima erbij.....
Ze hebben soms zulke leuke dingetjes ....die moeten dan gewoon mee hahahaha......


Het plaatje is van Emmanuelle Colin en ik heb het ingekleurd met copic markers......

Tot zover mijn voorbeeld voor de challenge.....dan is het nu aan jullie.....
Heel veel knutselplezier......
xxx Plony

Challenges:
https://craft-deebowz.blogspot.de/p/challenge.html
http://creataliciouschallenges.blogspot.de/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.de/
http://stempelsonne.blogspot.de/




Reacties

  1. Een mooie voorbeeldkaart Plony en weer heel veel moois om te bewonderen. Die afbeelding heb je mooi ingekleurd en de afwerking met al die yummie spulletjes maken deze kaart helemaal áf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie voorbeeldkaart Plony. Lint is echt een uitdaging waar jij goed mee uit de voeten kunt. Wat heb je het plaatje mooi ingekleurd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The colouring looks beautiful. It is a gorgeous cards and I always love the lace and trimmings you add.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een droom met al die lieve details maar dat super ingekleurde koppie is voor mij het mooist!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sehr schön gemacht.
    Danke fĂĽr deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ribbon en twine no problem Plony, hihi en voor jou ook niet want het is weer volop aanwezig op je kaart! maar mijn oog valt ook zeker op je prachtige plaatje van Emmanuelle...geweeeeeeeeldig!!! Gaaf lint gevonden!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig dat kant zeg!! Fijn dat je het nog weer vond.
    Je kaart is weer heel mooi. Schitterende stempel is het ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังเพลง

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje