Goede vrijdag

Goeiemorgen allemaal op deze goede vrijdag.
Bijna pasen en ook alweer bijna 3 maanden van het jaar voorbij...gevlogennnnnn.
Wat gaat het toch snel.
Ik dacht ik post hier vandaag maar een paas-achtig kaartje......Deze heb ik afgelopen week verstuurd naar een hobbymaatje die haar verjaardag deze keer dicht bij pasen mocht vieren.
Zij is al jaren een hele lieve hobbyvriendin.....overgehouden aan mijn begintijd in het knutselen....op Hobbyjournaal. Toen zat ik haar kaarten altijd met open mond te bestuderen hahahaha....Bakte er toen zelf nog niet veel van. Ik heb best veel geleerd en zij was 1 van de inspirerende HJ'ers waar mijn inspiratie vandaan kwam.
Voor deze lieve dame dus dit kaartje.....en voor jullie... met de wens erbij dat jullie fijne paasdagen mogen hebben.


De plaatjes zijn van een paasvel van Syta en ik heb ze verwerkt op een easel-kaartje...
Het DP is van Maja design en paste qua kleur heel mooi bij het plaatje met het meisje...


De kleuren op de foto's wijken iets van elkaar af maar dat komt doordat ze bij lamplicht zijn gemaakt. Het is dan een verschil vanaf welke kant je de foto neemt ten opzichte van de lamp.
De kaart was al weg dus ik kon het niet overdoen maar ik heb dat ook wel bij gewoon daglicht....
Foto's maken blijft lastig.


Dit was het weer voor vandaag.....
Maak er een hele fijne goede vrijdag van en een heeeeeeel fijn paas-weekend.
Liefs van Plony

Challenges:
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/
http://diecuttindivas.blogspot.nl/
http://4craftychicks.blogspot.nl/
http://thesisterhoodofcrafters.blogspot.nl/

Reacties

  1. Ik zeg het met je mee, de weken en maanden vliegen!!! Alweer bijna Pasen de goede vrijdag gaat een beetje aan me voorbij, maar dat komt omdat ik moet werken straks! Ik vind dat je een heel gezellig paas kaartje hebt gemaakt op z'n Plony's met lekker veel te zien en de ontvangster zal het enorm waarderen!
    Hele fijne Paasdagen en lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje heb gemaakt voor je vriendin, Plony.

    Jij ook goede paasdagen!
    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH WOW! Absolutely precious and beautiful! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Spring Flowers’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, what a gorgeous creation! I just want to hold it in my hands to see every lovely detail. Thank you so much for playing with the Spring Flowers challenge at the Sisterhood of Crafters and hope you will join us again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. An absolutely gorgeous card.
    Happy Easter wishes Plony to you and your family.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een bloem rijk kaartje prachtig,zal wel staan te pronken bij de ontvanger.
    een easel kaart blijft mooi om te maken en je kan er iets meer op kwijt.
    dan wens ik jou fijne paasdagen. groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En prachtige easelkaart is het zo geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje