Lange plaatjes....lange kaart

Goedemorgen allemaal....

Ik ben bijna door de oude voorraad heen....Nog een paar kaartjes die ik hier op mijn blog niet heb laten zien......en dan komt de nieuwe voorraad hahahaha.
Die handjes zijn best bezig geweest de laatste week....of eigenlijk zijn ze altijd bezig. Stilzitten kan ik echt niet.....en ondanks dat het allemaal niet vanzelf gaat soms,  ga ik toch rustig verder.
Het verzet je gedachten als je aan het freubelen bent.....in een hoekje op de bank zitten confronteert je alleen maar met beperkingen die toch niet meer overgaan. Nee.....laat mij maar lekker frutselen en knutselen......bezig blijven is altijd goed.

Vandaag een lange kaart....Ik wilde 1 van de lange plaatjes van Maja gebruiken en dan moet je aanpassen aan de lengte van het plaatje.....dat heb ik dus gedaan.


Best wel chic toch? Heeft wel iets deftigs zo......
Een echte dameskaart.......Ik denk dat deze wel met mijn vriendin mee zal gaan want die is gek op dit soort kaarten. Als ze mij dan eens een kaartje wil sturen krijg ik er 1 van mezelf want in de winkel kan ze niets leuks vinden zegt ze dan whahahahaha......We moeten er samen altijd wel om lachen....


Eigenlijk is er niet veel te vertellen over deze kaart.....Het wijst zichzelf wel denk ik.....


Dan wens ik jullie maar weer een hele fijne dag vandaag....en tot de volgende keer ...
Liefs van Plony

Challenges:
http://cardsgalorechallenges.blogspot.nl/
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/
http://creativecraftcottage.blogspot.nl/
https://creativecrafterschallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Hi this is a stunning card it is just so gorgeous. Thank you for joining us at Crafts Galore Encore Challenge Blog for the current challenge which is always Anything Goes. The sponsor is Createful Heart Digis. We have a Design Team call out at the moment. Hugs Jackie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Its a beautiful elegant card. I agree that it is good to keep busy, I am not good at just sitting about.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt helemaal! Lekker aan de freubel en je kunt alles om je heen even vergeten! Je kaart is erg mooi. Die plaatjes zijn top.. Daar zal je vriendin vast en zeker heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer helemaal top groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your work and its very beautiful. Very beautiful card. Thank you for joining The Creative Crafters. DT Alka

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje