Midweek magnolias anything goes

Goedemorgen allemaal.....

Hebben jullie weer zin in een nieuwe challenge....bij Midweek Magnolias gaan we weer starten met een alles mag challenge....superdepuper simpel.......dus.......misschien even aan het kleuren???

De sponsor is zoals altijd Magnolia Sweden en mijn bijdrage is de volgende kaart....


Ik ben heerlijk allemaal oudere Magnolia stempeltjes aan het kleuren....ze zijn tenslotte veel te leuk om 1 x te kleuren en daarna nooit meer.
Dit vind ik zo'n dotje....Princess Tilda in ballet shoes.....


Ingekleurd met mijn copics......en daarna lekker aan de slag gegaan met kantjes en mallen...Het kasteeltje is ook van magnolia....past leuk bij deze kleine prinses....


Ik hoop dat ik met deze kaart weer heb gezorgd voor wat inspiratie......en dat jullie natuurlijk allemaal heerlijk aan de knutsel gaan.
Heel veel plezier allemaal.......Ik ben nog even in Duitsland aan het genieten van een paar heerlijke weken en aan het herstellen van wat gezondheidsprobleempjes.........maar gelukkig gaat het heel goed dus.......We komen weer fris en fruitig terug over anderhalve week.

Er staan nog genoeg kaarten ingepland dus jullie hoeven je hier nog niet te vervelen en intussen ben ik in het vakantiehuisje lekker aan de kleur zodat ik thuis weer snel aan de slag kan hahahaha.
Stilzitten is het voor mij ook niet helemaal......dat zit niet zo in de aard van het beestje hahaha.

Tot snel weer en een hele fijne dag.
xxx Plony

Challenges:
http://everybody-art-challenge.blogspot.de/
http://unicornchallenge.blogspot.de/
http://crazychallenge.blogspot.de/
http://classicdesignteamchallenge.blogspot.de/

Reacties

  1. Weer een heel lief kaartje Plony!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even dus opknappen. Maar het helpt vat een beetje dat de familie je gezelschap houdt en je je knutselspullen mee hebt.Mooie kaart er mee gemaakt.
    Dejouwe is hier door Wim al uitgepakt. Had geen erg in mijn verjaardag. hihihiMzzr hij staatinzijn eentje te pronken. De rest is nog een week dicht.
    grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A really sweet card Plony. I hope all is going well for you and you are having a restful time.
    Yvonnexx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje weer! Door jou ben ik nu weer eens Magnolia's aan het kleuren!! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just gorgeous love it Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT Owner/Admin for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful and super cute card! Thanks for sharing with as at The Crazy Challenge.
    Iskra DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous..love all the embellishments! Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.

    Jane DT for  http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje