Mixed media

Goedemorgen....

Ik ben af en toe bezig met een beetje mixed media.....
Hier ligt nog een terrein waar ik veel te leren heb en ik vind het ook heel erg leuk om dat ook te proberen. Binnenkort ga ik een workshop volgen bij Nicole  Dieltjes en als voorafje ben ik dus zelf aan het rommelen geweest met voor mij totaal nieuwe dingen...sprays, pasta's....en nog meer.
Ik laat mijn 2 canvasjes in 1 post zien......meer eigenlijk omdat ik het ook graag op mijn blog wil bewaren....en misschien later terug zien om het verschil te kunnen zien. Of niet ....en maak ik nooit vooruitgang op dit terrein hahahaha....We wachten het maar af.....




Dit was mijn laatste poging....en hieronder volgt nog het canvasje wat ik eerder gemaakt heb....




Dit was het weer voor vandaag......
Bijna april en dan staan er weer heel veel kaartjes te wachten om geshowd te worden.....
Misschien zie ik jullie dan weer terug hier op Plony's blog.

Fijne dag allemaal.
xxx Plony

Challenges:
http://frillyandfunkie.blogspot.nl/
http://welove2create.blogspot.nl/
http://ainkymess.blogspot.nl/
http://alteredeclectics.blogspot.nl/

Reacties

  1. Zoooooooooooo, dat is geweldig!!! Wauw zeg. Jij bent bijna van alle markten thuis. Ongelooflijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent veel te bescheiden Plony want ik vind ze in 1 woord BEELDSCHOON, is er iets dat niet uit jouw vingertjes komt (uuuh muv mega-CAS whaha!!). Veel plezier op de MM-WS bij mijn lieve dinnetje in Tilburg, ben benieuwd wat je er gaat maken!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful mixed media post Plony, just love this and been a while since I have made something like this, very inspiring. Have a lovely Easter..xx
    đź’– [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is nog niet helemaal je ding , zeg je. Maar zo ver kom ik in geen jaren. Dat is natuurlijk de reden, dat ik er niet aan ga beginnen. Niet voor zo'n knoeipot als ik. hihihi. Laat mij maar binnen de lijntjes - nou ja - werken. Moeilijk genoeg voor me. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW.......geweldiggggg mooi gedaan en nu niet meer zeggen dat je het niet kan hoor. Ik vind het in ieder geval geweldig en vind ze heel mooi.

    Liefs Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely to see you trying out some mixed media Plony and they look great. My favourite has to be your first one with the beautiful soft colours and lovely layout.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, ook dit kan jij goed hoor! Echt mooi gedaan. Gewoon lekker doorgaan hiermee.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie canvasjes. Je hebt de smaak van mixed media te pakken. Prachtig, vooral de eerste.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. They are both beautiful canvases and I hope you will be creating more mixed media projects.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou zo te zien heb jij echt geen les meer nog bij Nicole hoor Plony
    2 schitterende canvasjes met hele mooie details erop heb je gemaakt...dat doe ik je niet na...
    Alles wat jij in je handen krijgt wordt gegarandeerd een kunstwerk

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal geweldig zeg meis, wat een prachtige canvas heb je gemaakt. Dank je wel voor het showen aan de DT van We Love To Create, hoop dat je de volgende challenge weer meedoet. Liefs Terry xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These are both super shabby and beautiful! So many pretty details. I just love them! Thank you so much for sharing with us at Frilly and Funkie. Big hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. These are just so beautiful...I love them both, so feminine and the colour palette so delicate.
    Thank you for entering our challenge this month at Altered Eclectics..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a beautiful floral canvas and a wonderful card too. Thank you for joining us at Frilly and Funkie xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje