pion design papier

Willen jullie nog een kaartje zien....hahahaha....
Ik heb er nog wel 1 hoor....deze is met het prachtige papier van Pion design.....
Ik ben dol op mooi papier maar in tegenstelling tot vele anderen heb ik er helemaal geen moeite mee om het papier te gebruiken.....Als je nieuwe kleren koopt laat je het toch ook niet in de kast hangen omdat je het zonde vindt....hahahahaha

Mijn kaartje dus....met het prachtige papier......


Ik ben echt een hondenmens maar van die schattige poesjes vind ik toch ook wel heel leuk hoor.....
Ik heb weer mijn best gedaan om zoveel mogelijk van het mooie papier in het zicht te houden want anders heeft het geen zin om het te gebruiken.....Ik denk dat het aardig is gelukt deze keer.


Leuk dat er altijd extra's bij de papierlijnen van Pion zitten....deze tags bijvoorbeeld zijn heel leuk als extra toevoeging..... Strikjes erdoor en voilá......


Dit was er weer 1.......Ik knutsel wat af.....en allemaal al eerder gemaakt hoor.....in de vakantie kleur ik alleen. Het is geen doen om spullen mee te nemen voor een kaart want dan mis ik altijd net weer iets wat er persé bij had gemoeten. De afdrukjes verwerken doe ik wel thuis maar ik heb er inmiddels al aardig wat gekleurd.......Heerlijk......Ik kan prima kleuren in de avond....daglichtlampje erbij en kleuren maar.....

Dan wens ik jullie maar weer welterusten....en een hele fijne nieuwe week.
xxx Plony

Challenges:
http://challengeupyourlife.blogspot.de/
http://craftycalendarchallenge.blogspot.de/
http://cardz4galz.blogspot.de/
http://2craftycrittercrazies.blogspot.de/

Reacties

  1. Met nieuw papier wil ik ook altijd meteen aan de slag, alleen de laatste tijd hou ik me erg in om het te kopen, ga eerst op maken, want het puilt uit, haha
    Je kaart is super schattig Plony en goed gelukt om het pa[ier in het zicht te houden, is ook nog een kunst, hihi Goed gepland jullie vakantie wat een heerlijke temperaturen!!! geniet maar lekker verder!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Leuk model.
    Fijne dag
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het papier is prachtig! En ik gebruik het ook gewoon hoor haha. Daar heb je het toch ook voor gekocht!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely gorgeous card! Love it!! Thank you for playing with us at Cardz 4 Galz and hope you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaaf zeg! Ik weet dat het supermooi papier is, maar nog nooit iets van gekocht. Ik heb gewoon teveel en er moet eerst heel wat op voor ik weer wat bestel. Handig met die tags die er perfect bij passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. They are darling images of the kittens on these papers. I love this beautiful card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very sweet card Plony, just love this paper too.xx 💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awww the kittens are so cute and I love all of your gorgeous embellishments, beautiful card! Thanks so much for joining us at Cardz 4 Galz!
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thats a lovely card <3 I love it.
    Thanks for playing at Challenge up your life

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautifully done! Those sweet little kittens and your gorgeous vintage creation are wonderful! So glad I got to see your critter project showcased at the 2 Crafty Critter Crazies Challenge. Thanks for supporting us, and we hope to see more of your pretty creations in the future. Please check back to see if you are a winner or our next guest designer. Sending you wishes for a wonderful day!
    Smiles,
    Donna
    {Creative Smiles - my little crafting world}

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje